Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag brukar inte lyssna på låtarna i förväg! Jag kollar promos and that's it, för jag gillar överraskningen. ^^
Typ när Blaine sjöng Dark side, som var min favoritlåt för kanske två månader sedan. 4 dec, 2012 22:16 |
|
Savi
Elev |
Fast är ju inte hela gruppen...
4 dec, 2012 22:18 |
|
Miskel
Elev |
AH, Jag längtar så himla mycket! :'D My little baby, so proud of him. btw, är jag den enda här som typ... älskar kitty?
4 dec, 2012 22:29 |
|
Savi
Elev |
Miskel - gillar henne mer och mer men tror aldrig jag kommer riktigt gilla henne. Fast självklart mer än Wade/Unique...
JAG ÄR SÅ TAGG INFÖR NÄSTA AVSNITT! SOO MUUCH LOOVE!! Spoiler: Tryck här för att visa!
4 dec, 2012 23:20 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Savi: Miskel - gillar henne mer och mer men tror aldrig jag kommer riktigt gilla henne. Fast självklart mer än Wade/Unique... JAG ÄR SÅ TAGG INFÖR NÄSTA AVSNITT! SOO MUUCH LOOVE!! Spoiler: Tryck här för att visa! UNIQUE ÄR DEN VÄRSTA KARAKTÄREN OF ALL TIMES. HATHATHATHAT. Han kommer där och försöker ta över rachel but no-no. Blaine, okej visst, men om Unique ens försöker så kommer jag att sluta följa glee. Spoiler: Tryck här för att visa!
4 dec, 2012 23:37 |
|
MissLollo
Elev |
Miskel Nej Det är du inte!! Kitty min baby ♥ även fast jag inte gillade vad hon gjorde mot Marley måste man ju älska henne ändå särskilt när Santana och Quinn inte är med i Nd längre
5 dec, 2012 08:20 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av MissLollo: Miskel Nej Det är du inte!! Kitty min baby ♥ även fast jag inte gillade vad hon gjorde mot Marley måste man ju älska henne ändå särskilt när Santana och Quinn inte är med i Nd längre Haha, ja men eller hur ;D Kitty är typ... rolig. Hon är den enda nya roliga karaktären i glee. Jag gillar inte Marley
5 dec, 2012 10:28 |
|
baramin
Elev |
Alltså nej gillar inte Kitty. Jag tycker inte att hon har någon personlighet över huvudtaget. Ba ok hon är isdrottning, mer då...? Samma sak med Marley hmm. Hon bara driver runt och är ljuv.
Förresten, @Ryders dyslexi. Var inte Sam också dyslektiker? Tyckte det kändes underligt att den ena fick en hel storyline medan den andres bara nämndes lite snabbt. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 dec, 2012 15:40 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Miskel: Nej inte jag heller. Det handlar för mycket om henne och hennes karaktär beskrivs som svag och osjälvständig. Gillar inte alls henne Skrivet av MissLollo: Miskel Nej Det är du inte!! Kitty min baby ♥ även fast jag inte gillade vad hon gjorde mot Marley måste man ju älska henne ändå särskilt när Santana och Quinn inte är med i Nd längre Haha, ja men eller hur ;D Kitty är typ... rolig. Hon är den enda nya roliga karaktären i glee. Jag gillar inte Marley
5 dec, 2012 16:12 |
|
Ginny00
Elev |
Alltså jag typ.. älskar Marley, men det är mest för att jag kan känna igen mig i henne. Kitty gillar jag ibland. Och jag är way too tired för att argumentera, this is my opinion.
5 dec, 2012 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen