Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skulle vilja ge en komplimang till alla här på mugglis för att alla gör den till en så underbar hemsida. Utan just DIG skull sida vara sämre ( fast fortfarande bra förstås )
13 dec, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: expelliarmus avatarbild är jättefin! ♥ Enchanted, avifors & superman är tre riktigt awesome brudar ![]() 13 dec, 2011 19:10 |
|
lillamymin
Elev |
Jag ska ge en komplimang till en riktig ängel. Hon är störst, bäst och vackrast, fast på sitt eget sätt. Hon är fantastisk och underbar. Hon har så många fantastiska egenskaper och hon kan en massa underbara grejer. Hon är snäll och hjälpsam och helt fantastiskt trevlig. Och hon är stark, så enormt stark. Och vacker, så ofantligt vacker. En ängel. En riktig ängel.
^Guess who? Jag såklart. Idag ska jag bevisa att jag är värd lika mycket som alla andra. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 dec, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
lillamymin för att hon är en ängel.
13 dec, 2011 19:19 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 13 dec, 2011 20:27 |
|
Luna 1
Elev |
Komplimanger till alla personer som någonsin sett mig och tänkt 'Men gud vad söt!', haha, har nog aldrig hänt med iaf ;D
Komplimanger till alla som tyckt att jag var smart. Komplimanger till alla som tyckt jag var mogen för min ålder. Komplimanger till alla som tyckt jag haft en bra sångröst. Komplimanger till de personer som faktiskt tycker om mig. Komplimanger till de personer som någon gång pratat illa om mig bakom min rygg och sedan ångrat sig rejällt. Komplimanger till folk som aldrig pratar illa om mig bakom min rygg. Komplimanger till folk som ser mig och tycker att jag verkar trevlig. Komplimanger till de få människor som älskar mig. Komplimanger till mig för att jag är stark. Och även fast jag känner mig som den mest ensama personen i världen, så har jag inte förlorat mig totallt. Och jag är stolt över det. lillamymin; Som avifors sa, du är verkligen en otroligt fin ängel ♥
Tumblr.
13 dec, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Hurray 9 komplimanger till mig!
13 dec, 2011 20:40 |
|
Anapneo
Elev |
13 dec, 2011 20:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av lillamymin: Jag ska ge en komplimang till en riktig ängel. Hon är störst, bäst och vackrast, fast på sitt eget sätt. Hon är fantastisk och underbar. Hon har så många fantastiska egenskaper och hon kan en massa underbara grejer. Hon är snäll och hjälpsam och helt fantastiskt trevlig. Och hon är stark, så enormt stark. Och vacker, så ofantligt vacker. En ängel. En riktig ängel. ^Guess who? Jag såklart. Idag ska jag bevisa att jag är värd lika mycket som alla andra. Härligt! Det är rätta energin. Den vill jag se mer av för det är du värd! ♥ :''D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 dec, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Åh, tack, Wilma, nio fina komplimanger! Fast egentligen är det ju komplimanger till dig eftersom att jag tycker så, höh... 8D
Alltså, allt stämmer förutom det där att jag pratat skit om dig och sen ångrat det, men om jag hade snackat om dig bakom din rygg (det skulle aldrig hända) så skulle jag verkligen ångra det. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 13 dec, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen