Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
Lillfingret! Tummarna är så... jag vet inte... tummiga... Men om jag skulle välja vad jag helst skulle hugga av skulle det vara lillfingret.
Min bokblogg
31 jan, 2013 14:22 |
|
Ginny00
Elev |
Lillfingret tror jag. Jag gillar av någon anledning mina lillfingrar.
31 jan, 2013 15:03 |
|
Josefine96
Elev |
31 jan, 2013 15:13 |
|
Borttagen
|
Gillar mina lillfingrar mer än tummarna så får bli det.
31 jan, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
lillfingret, tummar känns så tråkiga....
31 jan, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Tummen, eftersom att man använder den mest.
31 jan, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Tummen, skulle sakna den mer än lillfingret tror jag
31 jan, 2013 15:56 |
|
Aivilio
Elev |
Tummen.. Mitt lillfinger är useless och det enda det är bra på är att spreta överdrivet och bli utsatt för eksem ewe
31 jan, 2013 15:59 |
|
LouGreen
Elev |
lillfingret tror jag, det är alltid det brukar helt random bita i när jag är inne i typ djupa tankar/min egen lilla värld
31 jan, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte om mina tummar. Men vänstra lillfingret är typ jättevackert ♥ (ok, inte vackert, bara utan skador)
31 jan, 2013 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen