Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det. Yep. Fast jag skulle uppskatta en till bok om någon annan än Katniss, eftersom att jag tycker att hon är avskyvärd. Men hela serien hade varit förstörd då! Hon är ju härmskrikan, den som räddar Panem från Snows makt, get it? Inte om det hade funnits en annan härmskrika? Nej ingen annan skulle kunnat klara det! Hon var ju Härmskirkan för sin svaghet för svaga om du fattar vad jag menar? Hon vill hjälpa Peeta, Prim, Rue, Mags, barnen i distrikt två och elva och många fler! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
16 maj, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det. Yep. Fast jag skulle uppskatta en till bok om någon annan än Katniss, eftersom att jag tycker att hon är avskyvärd. Men hela serien hade varit förstörd då! Hon är ju härmskrikan, den som räddar Panem från Snows makt, get it? Inte om det hade funnits en annan härmskrika? Nej ingen annan skulle kunnat klara det! Hon var ju Härmskirkan för sin svaghet för svaga om du fattar vad jag menar? Hon vill hjälpa Peeta, Prim, Rue, Mags, barnen i distrikt två och elva och många fler! Jag är rätt övertygad om att någon annan skulle kunnat vara härmskrikan, och att denna person hade kunnat vara en bättre än Katniss. 16 maj, 2012 20:06 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det. Yep. Fast jag skulle uppskatta en till bok om någon annan än Katniss, eftersom att jag tycker att hon är avskyvärd. Men hela serien hade varit förstörd då! Hon är ju härmskrikan, den som räddar Panem från Snows makt, get it? Inte om det hade funnits en annan härmskrika? Nej ingen annan skulle kunnat klara det! Hon var ju Härmskirkan för sin svaghet för svaga om du fattar vad jag menar? Hon vill hjälpa Peeta, Prim, Rue, Mags, barnen i distrikt två och elva och många fler! Jag är rätt övertygad om att någon annan skulle kunnat vara härmskrikan, och att denna person hade kunnat vara en bättre än Katniss. T.ex. Vem då? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
16 maj, 2012 20:51 |
|
EmahS
Elev |
16 maj, 2012 20:52 |
|
Hope Potter
Elev |
16 maj, 2012 20:54 |
|
Celebikai
Elev |
16 maj, 2012 21:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
17 maj, 2012 08:46 |
|
Borttagen
|
17 maj, 2012 20:24 |
|
Hope Potter
Elev |
Effie skriker det till Katniss när hon spetsar ett bord med en kniv på tåget in till Huvudstaden Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
17 maj, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hope Potter: Jahaaaaaaaa! Det hade jag ju fullständigt glömt bort! Tack! Effie skriker det till Katniss när hon spetsar ett bord med en kniv på tåget in till Huvudstaden 17 maj, 2012 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen