Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
There you are. I've been looking for you forever.
Spoiler: Tryck här för att visa! 2 okt, 2012 15:17 |
|
EMELESEL
Elev |
''Varför heter det kastrera och inte pungtera?''
2 okt, 2012 15:19 |
|
Dini99
Elev |
If you try to fail, and succeed, which have you done?
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 2 okt, 2012 16:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Dini99: If you try to fail, and succeed, which have you done? HAHA GO KIK MESSAGERS XDD 2 okt, 2012 16:33 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Dini99: If you try to fail, and succeed, which have you done? HAHA GO KIK MESSAGERS XDD I KNOW, haha XD ♥ Ibland så kommer värsta bästa citaten jue! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 2 okt, 2012 16:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag har redan gjort en sån där tråd, i Hufflepufffs omklädningsrum.
-Nymfadora Tonks 2 okt, 2012 16:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag har redan gjort en sån där tråd, i Hufflepufffs omklädningsrum. -Nymfadora Tonks Men det är inte kul! xD Ja sa ju fel jue 2 okt, 2012 17:40 |
|
scarhead
Lärare |
2 okt, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
När älgen är blå är ölen kall
2 okt, 2012 17:59 |
|
Katla
Elev |
"Jag har inget busskort" - M4L13
"Inte jag heller" - busschauffören :3 ♏︎ 2 okt, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen