Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Thank you! ♥ Ladda först ner stylish till antingen firefox eller chrome på http://userstyles.org/ sedan kan du söka i sökrutan till vänster typ Tumblr hogwarts så kommer det upp en massa themes!
12 sep, 2012 09:43 |
|
LoonyMe
Elev |
jättesnyggt! jag har funderat på att ändra min men jag är så van med det vanliga temat så det skulle kännas konstigt xD
12 sep, 2012 10:07 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av LoonyMe: jättesnyggt! jag har funderat på att ändra min men jag är så van med det vanliga temat så det skulle kännas konstigt xD Du vänjer dig, promise! Jag var också lite osäker i början men jag ångrar mig inte en sekund!
12 sep, 2012 12:25 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: tack!! Thank you! ♥ Ladda först ner stylish till antingen firefox eller chrome på http://userstyles.org/ sedan kan du söka i sökrutan till vänster typ Tumblr hogwarts så kommer det upp en massa themes!
12 sep, 2012 13:01 |
|
Prue
Elev |
Ååååh vad jobbigt det är att rensa sin tumblr! D:
Håller på att gå igenom allt och tar bort onödiga posts och taggar allt som är otaggat osv. Har haft den i 1½ år och hade ~5000posts, varav ca 2500 är otaggade D: Har kommit ned från 5100 posts till 4485 nu i alla fall. En hel del bandomgrejer som åker från mina första månader på tumblr. Vill egentligen ta bort allt och börja om från början, men har för mycket som jag vill ha kvar för att göra det. Får se hur många dagar det här tar nu då D: önska mig lycka till att jag inte blir utbränd tills dess haha... 13 sep, 2012 15:48 |
|
Regulus
Elev |
OMG min text post har snart 100 notes
TEXT POST! http://salazarschamber.tumblr.com/post/31406018114/dafuq
13 sep, 2012 16:12 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Prue: Ååååh vad jobbigt det är att rensa sin tumblr! D: Håller på att gå igenom allt och tar bort onödiga posts och taggar allt som är otaggat osv. Har haft den i 1½ år och hade ~5000posts, varav ca 2500 är otaggade D: Har kommit ned från 5100 posts till 4485 nu i alla fall. En hel del bandomgrejer som åker från mina första månader på tumblr. Vill egentligen ta bort allt och börja om från början, men har för mycket som jag vill ha kvar för att göra det. Får se hur många dagar det här tar nu då D: önska mig lycka till att jag inte blir utbränd tills dess haha... Gud skulle aldrig orka. Försökte mig på det där med att tagga allt otaggat när jag hade 5000 posts... gav upp. Och nu har jag snart 30000 haha. Men skulle aldrig ta bort någonting, det är ju hela mitt liv samlat där. Alla mina tankar och obsessions och åh. Nu fick jag tumblr feels HAHA ![]()
13 sep, 2012 21:25 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Prue: Ååååh vad jobbigt det är att rensa sin tumblr! D: Håller på att gå igenom allt och tar bort onödiga posts och taggar allt som är otaggat osv. Har haft den i 1½ år och hade ~5000posts, varav ca 2500 är otaggade D: Har kommit ned från 5100 posts till 4485 nu i alla fall. En hel del bandomgrejer som åker från mina första månader på tumblr. Vill egentligen ta bort allt och börja om från början, men har för mycket som jag vill ha kvar för att göra det. Får se hur många dagar det här tar nu då D: önska mig lycka till att jag inte blir utbränd tills dess haha... Gud skulle aldrig orka. Försökte mig på det där med att tagga allt otaggat när jag hade 5000 posts... gav upp. Och nu har jag snart 30000 haha. Men skulle aldrig ta bort någonting, det är ju hela mitt liv samlat där. Alla mina tankar och obsessions och åh. Nu fick jag tumblr feels HAHA Hahah, ja det är asjobbigt!! Sitter bara någon timme om dagen för att inte dö av tristess liksom. Men måste få det gjort, blir så stressad annars. Omg, 30 000?! Hur GÖR du D:? Jag postar bara ~10 posts max om dagen. /tvångstankarna styr mig och mitt liv hahah:c 14 sep, 2012 18:01 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av hyperion: Skrivet av Prue: Ååååh vad jobbigt det är att rensa sin tumblr! D: Håller på att gå igenom allt och tar bort onödiga posts och taggar allt som är otaggat osv. Har haft den i 1½ år och hade ~5000posts, varav ca 2500 är otaggade D: Har kommit ned från 5100 posts till 4485 nu i alla fall. En hel del bandomgrejer som åker från mina första månader på tumblr. Vill egentligen ta bort allt och börja om från början, men har för mycket som jag vill ha kvar för att göra det. Får se hur många dagar det här tar nu då D: önska mig lycka till att jag inte blir utbränd tills dess haha... Gud skulle aldrig orka. Försökte mig på det där med att tagga allt otaggat när jag hade 5000 posts... gav upp. Och nu har jag snart 30000 haha. Men skulle aldrig ta bort någonting, det är ju hela mitt liv samlat där. Alla mina tankar och obsessions och åh. Nu fick jag tumblr feels HAHA Hahah, ja det är asjobbigt!! Sitter bara någon timme om dagen för att inte dö av tristess liksom. Men måste få det gjort, blir så stressad annars. Omg, 30 000?! Hur GÖR du D:? Jag postar bara ~10 posts max om dagen. /tvångstankarna styr mig och mitt liv hahah:c Postar väldigt mycket bara. Har haft min tumblr i snart två år, och första året kom jag bara upp i ca 6000 posts haha ![]()
14 sep, 2012 18:52 |
|
Regulus
Elev |
14 sep, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen