Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Du är söt för att vara Gryffindorare! Så nej. Du var inte den enda. 13 dec, 2011 17:04 |
|
JoLizz
Elev |
13 dec, 2011 17:06 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2011 17:08 |
|
expelliarmus
Elev |
13 dec, 2011 17:33 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Alla Slytherins äger! Haha, jag menade inget illa mot Slytherin (jag går själv där på Pottermore), det var mest ett skämt eftersom Gryffindor och Slytherin lixom är rivaler xD Nejnej, klart en Slytherinare kan vara awesome expelliarmus 13 dec, 2011 17:35 |
|
expelliarmus
Elev |
13 dec, 2011 17:36 |
|
IvveKingh
Elev |
^Jo, precis. Gjorde sig bra i hjärnan men inte lika brå på datorskärmen...
13 dec, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till alla som har gillat mitt bidrag i Panduros Julkortstävling, ni är bara bäst! ♥
13 dec, 2011 17:42 |
|
tyri
Elev |
En kmplimang till... Jag menar värdens största komplimang till Erfa som har skapat denna fantastiska mugglis.
TACK!!!
13 dec, 2011 18:50 |
|
ikka
Elev |
13 dec, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen