Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Här kommer min "Jag stör mig på" lista:
1. Rachels pappor: Om man tittar på första säsongen har Rachel foton på henne själv och hennes pappor i sitt skåp. Men dessa foton och papporna i tredje säsongen är långt ifrån samma personer... 2. Rachel i class '12: I första säsongen när Rachel och Jesse "letar" efter hennes biologiska mamma säger Rachel att hon föddes i december 1994. Detta skulle då betyda att hon under första säsongen inte är en sophmore utan freshmen och att hon alltså då tillhör class '13. Detta är jag säker på då jag själv är född i december 1994 och gick i class '13 förra året. Självklart kan man ha hoppat över en klass men ja... 3. "Carole & Burt"?: I säsong 3 i "The First Time" när Rachel kommer hem till Finn efter föreställningen och frågar var alla är svarar Finn: "Carole and Burt..." Varför säger han Carole? Rachel vet vem hans mamma är och han har aldrig tidigare sagt något sånt... Ja, nu blev det väldigt mycket fokus på Rachel & Finn situationer men det var de jag kom på precis nu.
4 dec, 2012 07:48 |
|
hyperion
Elev |
Stör mig på att Blaine i ena stunden var ett år äldre än Kurt, och sen ba pooff, ett år yngre. Yeah.
![]()
4 dec, 2012 09:02 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av hyperion: Fast var han någonsin äldre? De var väl lika gamla från början (ah ok störningsmomentet med att han blev yngre kvarstår ju men ändå.)Stör mig på att Blaine i ena stunden var ett år äldre än Kurt, och sen ba pooff, ett år yngre. Yeah. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 dec, 2012 14:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Savi: Här kommer min "Jag stör mig på" lista: 1. Rachels pappor: Om man tittar på första säsongen har Rachel foton på henne själv och hennes pappor i sitt skåp. Men dessa foton och papporna i tredje säsongen är långt ifrån samma personer... 2. Rachel i class '12: I första säsongen när Rachel och Jesse "letar" efter hennes biologiska mamma säger Rachel att hon föddes i december 1994. Detta skulle då betyda att hon under första säsongen inte är en sophmore utan freshmen och att hon alltså då tillhör class '13. Detta är jag säker på då jag själv är född i december 1994 och gick i class '13 förra året. Självklart kan man ha hoppat över en klass men ja... 3. "Carole & Burt"?: I säsong 3 i "The First Time" när Rachel kommer hem till Finn efter föreställningen och frågar var alla är svarar Finn: "Carole and Burt..." Varför säger han Carole? Rachel vet vem hans mamma är och han har aldrig tidigare sagt något sånt... Ja, nu blev det väldigt mycket fokus på Rachel & Finn situationer men det var de jag kom på precis nu. Jag har märkt den första.. och det stör jag mig enormt på! 4 dec, 2012 14:50 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av hyperion: Fast var han någonsin äldre? De var väl lika gamla från början (ah ok störningsmomentet med att han blev yngre kvarstår ju men ändå.) Stör mig på att Blaine i ena stunden var ett år äldre än Kurt, och sen ba pooff, ett år yngre. Yeah. Idk, det var planerat att han skulle vara ett år äldre än Kurt iaf, sen kanske han var lika gammal i serien... Men ja. Still bugs me. ![]()
4 dec, 2012 14:51 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av baramin: Skrivet av hyperion: Fast var han någonsin äldre? De var väl lika gamla från början (ah ok störningsmomentet med att han blev yngre kvarstår ju men ändå.) Stör mig på att Blaine i ena stunden var ett år äldre än Kurt, och sen ba pooff, ett år yngre. Yeah. Idk, det var planerat att han skulle vara ett år äldre än Kurt iaf, sen kanske han var lika gammal i serien... Men ja. Still bugs me. Är dock väldigt vanligt att man när man byter skolor i USA att man får börja en årskurs under beroende på vad man har läst innan.
4 dec, 2012 16:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
4 dec, 2012 16:58 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Savi: Här kommer min "Jag stör mig på" lista: 1. Rachels pappor: Om man tittar på första säsongen har Rachel foton på henne själv och hennes pappor i sitt skåp. Men dessa foton och papporna i tredje säsongen är långt ifrån samma personer... trodde jag var den enda oh my god har alltid tyckt att det var så konstigt haha. 4 dec, 2012 17:05 |
|
MissLollo
Elev |
4 dec, 2012 19:36 |
|
Ginny00
Elev |
Know the feeling. </3 Spoiler: Tryck här för att visa! 4 dec, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen