Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Unik
Elev |
Adidas, utan egentlig anledning.
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 30 jan, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Nike
30 jan, 2013 20:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nike
Mest pga. min barnsliga attityd från barnsben. Nike och Puma var coolt, snyggt, trendigt och awesome. Adidas var... mammas mjukbyxor. haha (awesome mjukbyxor förstås men det passade inte mig att ha adidas-produkter ute bland folk). XD hahah idag bryr jag mig inte särskilt. Reebok är nog det som tagit över mest tillsammans med lågpris-märken om vi skall se på mina träningskläder. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 jan, 2013 22:00 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker egentligen att det är rätt så onödigt med dessa sportmärken, men av nån anledning vill jag helst ha märken på skor, och det var Adidas jag hade senast (och de var sköna skor!) så det får bli det ...
Resultat i frågan "Nike eller Adidas?": 18-10 till Adidas! Obs! Ny fråga i första inlägget! 31 jan, 2013 08:15 |
|
MizzNina
Elev |
31 jan, 2013 08:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
31 jan, 2013 08:59 |
|
Irah
Elev |
31 jan, 2013 09:51 |
|
MissBellatrix
Elev |
Tummen, hihi
Hey there. You come here often? 31 jan, 2013 10:47 |
|
Sirius_Musta
Elev |
31 jan, 2013 10:56 |
|
BlondaHermione
Elev |
31 jan, 2013 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen