Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Lunah~: eeh jag vet inte riktigt...precis innan hungerspelet vid intervjuerna och träningscentret och där!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: filmen var väldigt bra men eftersom att boken är skriven i jag-form så får man ju int ta del av lika mycket tankar och sånt! Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^ aa, boken va awesome ^^ men likaså filmen, vilken del gillade du bäst, i filmen?
16 maj, 2012 12:38 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: eeh jag vet inte riktigt...precis innan hungerspelet vid intervjuerna och träningscentret och där! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: filmen var väldigt bra men eftersom att boken är skriven i jag-form så får man ju int ta del av lika mycket tankar och sånt! Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^ aa, boken va awesome ^^ men likaså filmen, vilken del gillade du bäst, i filmen? visst! Spoiler: Tryck här för att visa!
16 maj, 2012 12:40 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Lunah~: aa, man blev lite rädd at hon skulle dö där även om man visste att hon skulle bli räddadSkrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: eeh jag vet inte riktigt...precis innan hungerspelet vid intervjuerna och träningscentret och där! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: filmen var väldigt bra men eftersom att boken är skriven i jag-form så får man ju int ta del av lika mycket tankar och sånt! Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^ aa, boken va awesome ^^ men likaså filmen, vilken del gillade du bäst, i filmen? visst! Spoiler: Tryck här för att visa!
16 maj, 2012 12:44 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: aa, man blev lite rädd at hon skulle dö där även om man visste att hon skulle bli räddad Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: eeh jag vet inte riktigt...precis innan hungerspelet vid intervjuerna och träningscentret och där! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: filmen var väldigt bra men eftersom att boken är skriven i jag-form så får man ju int ta del av lika mycket tankar och sånt! Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^ aa, boken va awesome ^^ men likaså filmen, vilken del gillade du bäst, i filmen? visst! Spoiler: Tryck här för att visa! visst??
16 maj, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik*
16 maj, 2012 14:14 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har lite börjat tappa intresset för Hungerspelen tyvärr.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 maj, 2012 14:15 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det.
16 maj, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det. Yep. Fast jag skulle uppskatta en till bok om någon annan än Katniss, eftersom att jag tycker att hon är avskyvärd. 16 maj, 2012 16:03 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det. Yep. Fast jag skulle uppskatta en till bok om någon annan än Katniss, eftersom att jag tycker att hon är avskyvärd. Men hela serien hade varit förstörd då! Hon är ju härmskrikan, den som räddar Panem från Snows makt, get it? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
16 maj, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Jag önskar att Katniss hade dött vid The Feast. ;___; *forever alone om att önska det, ik* Hade Susanne Collins valt att bara göra en bok, så håller jag med faktiskt. Men nu när det blev fler så tycker jag inte det. Yep. Fast jag skulle uppskatta en till bok om någon annan än Katniss, eftersom att jag tycker att hon är avskyvärd. Men hela serien hade varit förstörd då! Hon är ju härmskrikan, den som räddar Panem från Snows makt, get it? Inte om det hade funnits en annan härmskrika? 16 maj, 2012 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen