Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
åhåhå älskar människorna i O.H fandomet på tumblr. Jag bara älskar dom! Och att det börjar gå bra för min personal tumblr.
♥ 10 sep, 2012 20:45 |
|
The Noble Lion
Elev |
11 sep, 2012 16:15 |
|
childhoodlight
Elev |
HAR SKAPAT VINTAGE TUMBLR NU TYP
kommer säkert börja hänga där asmycket hihi men aa följ if you so want to http://youngheartbeat.tumblr.com
11 sep, 2012 18:11 |
|
Miskel
Elev |
11 sep, 2012 18:18 |
|
ronnyponny
Elev |
11 sep, 2012 19:03 |
|
LoonyMe
Elev |
11 sep, 2012 21:24 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: HAR SKAPAT VINTAGE TUMBLR NU TYP kommer säkert börja hänga där asmycket hihi men aa följ if you so want to http://youngheartbeat.tumblr.com SÅ FIN ångrar att jag tog bort min ![]()
11 sep, 2012 22:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
11 sep, 2012 22:18 |
|
Snövinge
Elev |
Alltså gud, tumblr är så himla underbart och alla har så himla fina tumblrs! ♥
Men sen kaosar det när folk byter url och jag försöker fatta vem som är vem på mugglis av dom jag följer... shit. Och jag är så stört mycket på tumblr så det knappt är kul längre. Men alltså, jag ville egentligen bara sprida lite "alla är så fina"-feeling. Och säga att JAG har iaf inte bytt, jag är fortfarade snowflyer.tumblr.com Åhh, förresten, jag har ju en till! Den byter jag faktiskt på, har heter vild-och-vaker, men nu är det 42 som gäller... den borde ni faktiskt följa, till skillnad från den andra är den faktiskt superfin! We are all wizards. Even Ron. 11 sep, 2012 23:33 |
|
ronnyponny
Elev |
12 sep, 2012 08:10 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen