Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Remembrall
Elev |
12 dec, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
12 dec, 2011 21:21 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: avifors: Såklart, inte skulle jag missa dig! ♥(Och tummen upp för dom awesomiga Elf-gifsen! I KNOW I LOVE THEM! Den första alltså !!!12 dec, 2011 21:27 |
|
Anapneo
Elev |
12 dec, 2011 23:08 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av cannedcorn: ;_____; Läser igenom allt och ser att jag inte har varit med på en enda bild/text på flera dagar. NÄÄÄ, jag skoja bara! I don't care om jag inte är med någon stans! Jag älskar er ändå! Då kan du få en komplimang av mig, bara för att du förtjänar det! Du verkar vara en allmänt awesome, hälig och underbar tjej! Kram Aaawsie, vad glad jag blev nu :$ Detsamma, du verkar vara så himla söt och snäll! Kraam ♥ Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ TELL ME ABOUT IT! Skrivet av Twix: LolligaLuna: Åh, tack, underbara du! :' Jag har lite dåligt samvete när jag tänker på alla jag glömde att skriva upp på bilden, så nu försöker jag få med så många finisar som möjligt. Lizzie Lovegood, expelliarmus, childhoodlight, Ida S, MelodyJoseph, Li, Erfa, Eriskay, Prue, Hotissue, Piggy, trevor, Dante, accioron, Pixie, Miyuki, pandan, leumas vän, scarhead, linnvendela, GinnyOlivia, MonsterCookie, lillamymin, Anapneo, Padfootie, superman, Amandan, Cyachi, LoonyMe, Luna 1, LeeGordan, Draken Norbert, Savi, Tonkss, Ylva, KossanBerta, Kintsugi, Enchanted, Elley, Dracos Tvillingsyster, Grå Damen, Knizzlare, avifors, Snövinge, Nessilini, Ugglan Kiwi, ikka, jan, jullanbrullan19, Margaret, EMELESEL, cannedcorn, LolligaLuna, HarryPotterr, MoonChiild Om du känner dig glömd den här gången med får du hojta till! Det är dock omöjligt för mig att få med alla 9000 medlemmar även om jag vill det... Och till er som kanske redan fått ett antal komplimanger så anser jag att komplimanger är lite som reflexer, dom lyser upp mörkret och man kan inte få för många. Aaaw! Tack fina du! ♥
12 dec, 2011 23:21 |
|
Savi
Elev |
Komplimanger till alla starka individer. Till alla de som aldrig tycker att de nämns. Till alla de som inte känner sig på topp. Till alla som inte tycker de är bra nog.
I don't care how you look, how you talk. Your background, your color. Your clothes and your shoes. I don't care, 'cause your awsome either way. ♥
13 dec, 2011 02:45 |
|
childhoodlight
Elev |
13 dec, 2011 16:39 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: MIG MED!! Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ TELL ME ABOUT IT! Haha, ska jag skicka ett meddelande? ;D Skicka till mig med!!!!!!! Tack snälla Twix!! 13 dec, 2011 16:46 |
|
IvveKingh
Elev |
Komplimang till avifors som är sjukt awesome för att vara slytherinare
13 dec, 2011 16:57 |
|
expelliarmus
Elev |
13 dec, 2011 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen