Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
har faktiskt bara sett tre avsnitt av glee.
2 dec, 2012 23:52 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Jossan: Skrivet av Ginny00: GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Gud vad irriterande kommer inte på vad avsnittet heter och hittar inte det... Men det avsnittet där Spoiler: Tryck här för att visa! S.1 ep.15 - the Power of Madonna!
3 dec, 2012 13:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 dec, 2012 19:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: eeehehhehe jag kollar på "Props" omg bäst avsnitt ever award ♥ Åh props ♥ 3 dec, 2012 19:08 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Åh det är bra ♥ Älskar season 2 episodet "Sexy" också med Gwyneth Paltrow! Det är ju så mycket Brittana där ♥ God I miss them :'(eeehehhehe jag kollar på "Props" omg bäst avsnitt ever award ♥
3 dec, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Älskar I kissed a girl och episod 16 i säsong 2 ♥
3 dec, 2012 20:53 |
|
hyperion
Elev |
3 dec, 2012 21:28 |
|
Lilli
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Lilli: Jag har inte läst så många fanfictions så jag visste inte vart jag skulle leta, jag vet jag är lite efter. xD Men tack! kolla Glee-taggen på ao3, archiveofourown.org/tags/Glee/works, den är en mycket bättre sida än fanfiction.net imo. archiveofourown är i BETA-mode så man kan bara bli medlem om man får en invite, men man kan i alla fall läsa fics och det finns ett bra tagging system så man kan söka. jag läser mest fanfiction på tumblr annars, leta i taggar som "glee fic" eller om du vill ha någon specific pairing typ "brittana fic" Tack! "Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 3 dec, 2012 21:59 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Älskar I kissed a girl och episod 16 i säsong 2 ♥ s02e16 ♥ Bästa ever.. :' 3 dec, 2012 23:12 |
|
Miskel
Elev |
4 dec, 2012 07:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen