Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Nike. Jag bryr mig inte alls egentligen, same shit. Men jag gick på min magkänsla denna gång, Nike känns bättre. :'D
30 jan, 2013 16:32 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Dream: Nike. Jag bryr mig inte alls egentligen, same shit. Men jag gick på min magkänsla denna gång, Nike känns bättre. :'D I second that! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 30 jan, 2013 16:38 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Puma .-.
Nejmen, jag bryr mig inte så mycket, men Adidas? Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 30 jan, 2013 16:42 |
|
Zendaya
Elev |
Adidas
30 jan, 2013 16:45 |
|
baramin
Elev |
Gillar ingen av dem (i hurtbullesyfte) men Nike kan ha rätt ok skor så kör på dem.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 jan, 2013 16:54 |
|
Borttagen
|
Adidas...I think...
30 jan, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
HAr varken någon Adidas eller Nike. Men vill gärna skaffa en Adidas väska... Så Adidias säger jag.
30 jan, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
Nike
30 jan, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Adidas för jag älskar mina adidas-jackor ♥
30 jan, 2013 19:13 |
|
tyri
Elev |
30 jan, 2013 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen