@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag och mina bröder har varit ensamma hemma exakt hela dagen och ska vara det till typ 6-7. Mamma och pappa jobbar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 15:11 |
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 15:13 |
|
EmahS
Elev |
10 apr, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
jag äter ett äpple just nu, jag älskar äpplen, men om bara några minuter kommer jag att ångra att jag åt det här äpplet...Är nämligen allergisk mot äpplen
10 apr, 2012 15:18 |
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 15:24 |
|
Dini99
Elev |
Jag är så ledsen! Jag åt mellis! </3 Förlåt min fästkvinna (ursprung; fästman...) ♥ ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 15:25 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Dini99: Jag är så ledsen! Jag åt mellis! </3 Förlåt min fästkvinna (ursprung; fästman...) ♥ ♥ fästmö?
10 apr, 2012 15:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skulle någon kunna säga mig ett engelskt förnamn+efternamn?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 15:26 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skulle någon kunna säga mig ett engelskt förnamn+efternamn?! Swales är ett vanligt efternamn... tror jag Skrivet av Pixie: Skrivet av Dini99: Jag är så ledsen! Jag åt mellis! </3 Förlåt min fästkvinna (ursprung; fästman...) ♥ ♥ fästmö? HAHA, JAA Tack min räddare i nöden! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 15:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skulle någon kunna säga mig ett engelskt förnamn+efternamn?! Vanligt: Jessica "Ovanligare": Felicity Är sämst på efternamn -_-
10 apr, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen