@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 14:52 |
|
Dini99
Elev |
ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥
Tänkte precis fråga er! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥ Tänkte precis fråga er! Jippi! Jag får inte skriva fler tummen upp... Fuu! (jag skriver det bara för att irritera kicka, hehe) 10 apr, 2012 14:53 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Dini99: ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥ Tänkte precis fråga er! PUSSIS HUBBE! ♥
10 apr, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥ Tänkte precis fråga er! PUSSIS HUBBE! ♥ Jag är snubbe! 10 apr, 2012 14:54 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥ Tänkte precis fråga er! PUSSIS HUBBE! ♥ Nawii, min lilla Kubbe ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥ Tänkte precis fråga er! PUSSIS HUBBE! ♥ Nawii, min lilla Kubbe ♥ Inte Kubbe, Snubbe! Lär dig skillnaden... 10 apr, 2012 14:55 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Dini99: ginny_ginny, lövetAmanda - Ni har alltid varit förutbestämda brudtärnor! ♥ Tänkte precis fråga er! PUSSIS HUBBE! ♥ Nawii, min lilla Kubbe ♥ Inte Kubbe, Snubbe! Lär dig skillnaden... Du är ju Snubbe! Kicka är Kubbe! Minns du ej? (Eller var Evelina Snubbe... och du Hubbo? Nej juste... Hubbo-släckten!) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:57 |
|
linnvendela
Elev |
Ibland känner jag mig liiite... Jag vet inte... Ledsen... Eller något... Och ibland gör jag saker jag inte borde... Det känns som att... Ingen längre bryr sig...
Jaha. 10 apr, 2012 15:00 |
|
Solkatten
Elev |
Pixie
Slips eller Fluga One direction eller Justin Bieber Gina Tricot eller Kappahl Blogg eller Tumblr (aka Tumblah) Rött eller Svart USA eller Storbritannien Makaroner eller Potatis Converse eller Dr. Martens Katt eller Hund Musse Pigg eller Kalle Anka "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen