@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: får jag vara präst?? ^^ Not more wonderful then ypu ♥ Of course! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: Eftersom du var så tidig får du sitta längst fram! Får jag också komma? Always! ♥ Btw, du kan också få en bra plats! ♥ JIPPI! Får min +1 vara ginny_ginny? 10 apr, 2012 14:43 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: får jag vara präst?? ^^ Not more wonderful then ypu ♥ Jag var präst på Katlas o GinnyOlivias bröllop!
10 apr, 2012 14:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 14:44 |
|
linnvendela
Elev |
Får jag vara med? (a)
Jaha. 10 apr, 2012 14:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Dini99: JA vad vänligt av er Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: får jag vara präst?? ^^ Not more wonderful then ypu ♥ Of course! ![]()
10 apr, 2012 14:45 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: lövetAmanda, såklart! Alla är välkomna, eller hur Disa? Jaa! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
JAG KOMMER PÅ BRÖLOPPET!!
10 apr, 2012 14:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 14:46 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Dini99: JA vad vänligt av er Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: får jag vara präst?? ^^ Not more wonderful then ypu ♥ Of course! Såklart du kommer vara. du är ju en DUKTIG person.
10 apr, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen