Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Ms.Markus: Ronald Weasley: Jag köpte min på Guldfynd för 149 kronor Vilket guldfynd köpte du den i? Undrar om det finns i närheten av stockholm/Djursholm/Täby? Den finns säkert i närheten där du bor, jag köpte den i Falun, (Dalarna) och det stod på en facebooksida att dem skulle finnas i alla butiker i hela Svierige. Så finns dem i lilla Falun så finns dem säkert i Stockholm! AWSOME! Min bästis fyller år snart och hon älskar hungerspelen omöjligt mer an jag! Tack för att få mig att hitta världens bästa present till henne ♥ Är glad att jag kunde hjälpa till! ![]()
14 maj, 2012 22:35 |
|
Aleander
Elev |
GB sökte namn på GB-gubben Clovve och Clovinas unge på fb. CLATO SÅKLART!
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 14 maj, 2012 22:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
15 maj, 2012 06:13 |
|
Naru
Elev |
Hungerspelen ♥
1 JAAAAAAAAA!!!! 2 kanske om jag fick en pilbåge och tillgång till mat och vatten 3 1:an är bäst 4 jag är nöjd med skådisarna, fast lite roligt att katniss är lite längre än peeta i filmen "When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong" 15 maj, 2012 08:02 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 15 maj, 2012 09:37 |
|
cirklar
Elev |
15 maj, 2012 14:52 |
|
ronnyponny
Elev |
den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre!
15 maj, 2012 17:42 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^
15 maj, 2012 19:31 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Lunah~: filmen var väldigt bra men eftersom att boken är skriven i jag-form så får man ju int ta del av lika mycket tankar och sånt!Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^
16 maj, 2012 12:35 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Lunah~: filmen var väldigt bra men eftersom att boken är skriven i jag-form så får man ju int ta del av lika mycket tankar och sånt! Skrivet av ronnyponny: den var jätte bra! Men böckerna är nästan alltid bättre! Jaa, fast jag tycker faktiskt att filmen var lika bra som boken, om inte bättre! Men vad kul att du gillade det! ^^ aa, boken va awesome ^^ men likaså filmen, vilken del gillade du bäst, i filmen?
16 maj, 2012 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen