Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Från och med nu ska jag bevaka denna tråd)
Först, tack så otroligt mycket till alla dom som nämnt mej i tråden, pussar och kramar till er! ♥ Sen vill jag ge en (eller massor) komplimang(er) till alla här på mugglis. Jag blir så glad av att logga in här, ni är alltid så trevliga och glada och ni stöttar och hjälper alltid varandra! Ni är så otrolig fina allihopa, och ta åt er för jag menar det verkligen! ♥ (Skulle vilja skriva en wall of text, men är rädd för att glömma någon, får se om jag gör det någon annan dag! 12 dec, 2011 20:14 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ WOHO
12 dec, 2011 20:18 |
|
Twix
Elev |
LolligaLuna: Åh, tack, underbara du! :'
Jag har lite dåligt samvete när jag tänker på alla jag glömde att skriva upp på bilden, så nu försöker jag få med så många finisar som möjligt. Lizzie Lovegood, expelliarmus, childhoodlight, Ida S, MelodyJoseph, Li, Erfa, Eriskay, Prue, Hotissue, Piggy, trevor, Dante, accioron, Pixie, Miyuki, pandan, leumas vän, scarhead, linnvendela, GinnyOlivia, MonsterCookie, lillamymin, Anapneo, Padfootie, superman, Amandan, Cyachi, LoonyMe, Luna 1, LeeGordan, Draken Norbert, Savi, Tonkss, Ylva, KossanBerta, Kintsugi, Enchanted, Elley, Dracos Tvillingsyster, Grå Damen, Knizzlare, avifors, Snövinge, Nessilini, Ugglan Kiwi, ikka, jan, jullanbrullan19, Margaret, EMELESEL, cannedcorn, LolligaLuna, HarryPotterr, MoonChiild Om du känner dig glömd den här gången med får du hojta till! Det är dock omöjligt för mig att få med alla 9000 medlemmar även om jag vill det... Och till er som kanske redan fått ett antal komplimanger så anser jag att komplimanger är lite som reflexer, dom lyser upp mörkret och man kan inte få för många. 12 dec, 2011 20:31 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Twix: LolligaLuna: Åh, tack, underbara du! :' Jag har lite dåligt samvete när jag tänker på alla jag glömde att skriva upp på bilden, så nu försöker jag få med så många finisar som möjligt. Lizzie Lovegood, expelliarmus, childhoodlight, Ida S, MelodyJoseph, Li, Erfa, Eriskay, Prue, Hotissue, Piggy, trevor, Dante, accioron, Pixie, Miyuki, pandan, leumas vän, scarhead, linnvendela, GinnyOlivia, MonsterCookie, lillamymin, Anapneo, Padfootie, superman, Amandan, Cyachi, LoonyMe, Luna 1, LeeGordan, Draken Norbert, Savi, Tonkss, Ylva, KossanBerta, Kintsugi, Enchanted, Elley, Dracos Tvillingsyster, Grå Damen, Knizzlare, avifors, Snövinge, Nessilini, Ugglan Kiwi, ikka, jan, jullanbrullan19, Margaret, EMELESEL, cannedcorn, LolligaLuna, HarryPotterr, MoonChiild Om du känner dig glömd den här gången med får du hojta till! Det är dock omöjligt för mig att få med alla 9000 medlemmar även om jag vill det... Och till er som kanske redan fått ett antal komplimanger så anser jag att komplimanger är lite som reflexer, dom lyser upp mörkret och man kan inte få för många. Tacktacktack finis ♥ Jag blev så glad av att se mitt namn där ![]() 12 dec, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
12 dec, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: LolligaLuna: Åh, tack, underbara du! :' Jag har lite dåligt samvete när jag tänker på alla jag glömde att skriva upp på bilden, så nu försöker jag få med så många finisar som möjligt. Lizzie Lovegood, expelliarmus, childhoodlight, Ida S, MelodyJoseph, Li, Erfa, Eriskay, Prue, Hotissue, Piggy, trevor, Dante, accioron, Pixie, Miyuki, pandan, leumas vän, scarhead, linnvendela, GinnyOlivia, MonsterCookie, lillamymin, Anapneo, Padfootie, superman, Amandan, Cyachi, LoonyMe, Luna 1, LeeGordan, Draken Norbert, Savi, Tonkss, Ylva, KossanBerta, Kintsugi, Enchanted, Elley, Dracos Tvillingsyster, Grå Damen, Knizzlare, avifors, Snövinge, Nessilini, Ugglan Kiwi, ikka, jan, jullanbrullan19, Margaret, EMELESEL, cannedcorn, LolligaLuna, HarryPotterr, MoonChiild Om du känner dig glömd den här gången med får du hojta till! Det är dock omöjligt för mig att få med alla 9000 medlemmar även om jag vill det... Och till er som kanske redan fått ett antal komplimanger så anser jag att komplimanger är lite som reflexer, dom lyser upp mörkret och man kan inte få för många. Love yah, my dear! ♥ 12 dec, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Twix: LolligaLuna: Åh, tack, underbara du! :' Jag har lite dåligt samvete när jag tänker på alla jag glömde att skriva upp på bilden, så nu försöker jag få med så många finisar som möjligt. Lizzie Lovegood, expelliarmus, childhoodlight, Ida S, MelodyJoseph, Li, Erfa, Eriskay, Prue, Hotissue, Piggy, trevor, Dante, accioron, Pixie, Miyuki, pandan, leumas vän, scarhead, linnvendela, GinnyOlivia, MonsterCookie, lillamymin, Anapneo, Padfootie, superman, Amandan, Cyachi, LoonyMe, Luna 1, LeeGordan, Draken Norbert, Savi, Tonkss, Ylva, KossanBerta, Kintsugi, Enchanted, Elley, Dracos Tvillingsyster, Grå Damen, Knizzlare, avifors, Snövinge, Nessilini, Ugglan Kiwi, ikka, jan, jullanbrullan19, Margaret, EMELESEL, cannedcorn, LolligaLuna, HarryPotterr, MoonChiild Om du känner dig glömd den här gången med får du hojta till! Det är dock omöjligt för mig att få med alla 9000 medlemmar även om jag vill det... Och till er som kanske redan fått ett antal komplimanger så anser jag att komplimanger är lite som reflexer, dom lyser upp mörkret och man kan inte få för många. Tacktacktack finis ♥ Jag blev så glad av att se mitt namn där this, hihi 12 dec, 2011 20:52 |
|
Twix
Elev |
Enchanted: Tack awesomiga girl! ♥
avifors: Såklart, inte skulle jag missa dig! ♥(Och tummen upp för dom awesomiga Elf-gifsen! Lizzie Lovegood: Love yah to, honey ♥ Grå Damen: Tack, cooliga girl! ♥ 12 dec, 2011 21:02 |
|
Remembrall
Elev |
12 dec, 2011 21:08 |
|
tyri
Elev |
12 dec, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen