Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant?
(behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye 2 dec, 2012 19:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag gillar I kissed a girl ♥GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye ~MY TUMBLR~ 2 dec, 2012 19:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Jag gillar I kissed a girl ♥ GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Då ska jag se på det, ehe. xD 2 dec, 2012 19:38 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ginny00: GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Original Song obviously, New York, I Kissed a Girl, The Purple Piano Project, Dance With Somebody, etc. etc. etc. men ah jag gillar s3 bäst ♥ ![]()
2 dec, 2012 20:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ginny00: GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Original Song obviously, New York, I Kissed a Girl, The Purple Piano Project, Dance With Somebody, etc. etc. etc. men ah jag gillar s3 bäst ♥ SEASON THREE. By the way kommer jag snart att börja shippa Faberry känner jag o.o Såg Vitamin D nu, och deras söta diskussion and i just AAAAWWWW with Rachels smile when she walked away and exactly where did i start speaking english. 2 dec, 2012 20:50 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ginny00: GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Original Song obviously, New York, I Kissed a Girl, The Purple Piano Project, Dance With Somebody, etc. etc. etc. men ah jag gillar s3 bäst ♥ SEASON THREE. By the way kommer jag snart att börja shippa Faberry känner jag o.o Såg Vitamin D nu, och deras söta diskussion and i just AAAAWWWW with Rachels smile when she walked away and exactly where did i start speaking english. FABERRYYYYYY *yells in your face and points to forumsignatur* ![]()
2 dec, 2012 20:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Ginny00: GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Original Song obviously, New York, I Kissed a Girl, The Purple Piano Project, Dance With Somebody, etc. etc. etc. men ah jag gillar s3 bäst ♥ SEASON THREE. By the way kommer jag snart att börja shippa Faberry känner jag o.o Såg Vitamin D nu, och deras söta diskussion and i just AAAAWWWW with Rachels smile when she walked away and exactly where did i start speaking english. FABERRYYYYYY *yells in your face and points to forumsignatur* Not fair, not fair, not faaaaaaair! *trying to run away from tha forumsignatur* 2 dec, 2012 20:53 |
|
GinnyOlivia
Elev |
jag dör på "Perfect" ♥ sweethearts
okej let's take a moment to cry over the fact that they sing it to each other in the car ![]()
2 dec, 2012 21:12 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: Hearts tihiiscjskehdikhefirh ♥♥♥GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye 2 dec, 2012 21:28 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av Ginny00: GLEEKS, vilket är erat favoritavsnitt, bara sådär spontant? (behöver bestämma mig för vilket jag ska se på) Jag gillar Original Song(Klainer forever..), Journey, I kissed a girl och Goodbye Gud vad irriterande kommer inte på vad avsnittet heter och hittar inte det... Men det avsnittet där Spoiler: Tryck här för att visa!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 2 dec, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen