Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Nike, har fler saker därifrån
Hey there. You come here often? 30 jan, 2013 09:44 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Alltså, jag är inte så mkt för sportmärken sådär, men Nikes märke är snyggare. Jag vet inte, men adidas känns lite b.. Trots att jag har en jättesnygg rosa adidas t-shirt.
30 jan, 2013 11:03 |
|
Borttagen
|
Adidas!
30 jan, 2013 11:10 |
|
themarauder
Lärare |
30 jan, 2013 11:14 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jan, 2013 12:45 |
|
moaskywalkr
Elev |
30 jan, 2013 12:49 |
|
Little J
Elev |
30 jan, 2013 14:19 |
|
Celebikai
Elev |
"What's that writin' mean? 'Nee-kay?' What is that, some sorta injun talk or somethin'?"
ugh hatar sportmärken men väljer nike pga tillbaka till framtiden (lol) ![]()
30 jan, 2013 14:56 |
|
Disenchanted
Elev |
30 jan, 2013 16:30 |
|
Danzi
Elev |
30 jan, 2013 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen