@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
10 apr, 2012 14:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 14:36 |
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 14:36 |
|
Dini99
Elev |
Eftersom du var så tidig får du sitta längst fram! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
10 apr, 2012 14:40 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dini99: Eftersom du var så tidig får du sitta längst fram! Får jag också komma? Always! ♥ Btw, du kan också få en bra plats! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 apr, 2012 14:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 14:41
|
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 14:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: får jag vara präst?? ^^Not more wonderful then ypu ♥ ![]()
10 apr, 2012 14:41 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av LunaLovegood1: får jag vara präst?? ^^ Not more wonderful then ypu ♥ För mig får du!
10 apr, 2012 14:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen