@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
10 apr, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
10 apr, 2012 13:04 |
|
linnvendela
Elev |
VINTERGATAN 3B VAD PRATAR NI OM OCH VARFÖR HÄRMAR NI VARANDRA? Dx
Jaha. 10 apr, 2012 13:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 13:05 |
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 13:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 13:07 |
|
Pixie
Elev |
men du behöver bara göra det jag sa! och funkar inte det, ska du sätta dig till rätta och prata med datorn, han/hon kanske inte förstår vad du ska göra, eller så busar den bara.
10 apr, 2012 13:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Pixie: men du behöver bara göra det jag sa! och funkar inte det, ska du sätta dig till rätta och prata med datorn, han/hon kanske inte förstår vad du ska göra, eller så busar den bara. Ja, jag ska försöka prata snällt, annars får jag väl hitta på ngot annat sätt..
10 apr, 2012 13:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Pixie: men du behöver bara göra det jag sa! och funkar inte det, ska du sätta dig till rätta och prata med datorn, han/hon kanske inte förstår vad du ska göra, eller så busar den bara. Ja, jag ska försöka prata snällt, annars får jag väl hitta på ngot annat sätt.. den sista utvägen är att fråga någon data & muggliskunnig. tydligen inte jag..
10 apr, 2012 13:11 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av linnvendela: VINTERGATAN 3B VAD PRATAR NI OM OCH VARFÖR HÄRMAR NI VARANDRA? Dx Vad menar du? 10 apr, 2012 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen