Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
14 maj, 2012 21:02 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Li: Dock är Fatta Eld bättre än Revolt, den var lite pinsam ;p Tycker jag. I second that! Fatta Eld är min favorit, den kunde jag verkligen inte sluta läsa, och sen när jag var klar ville jag bara läsa mer, Är dock besviken på Revolt, den förstörde allt det man hade gått in för, och blev rätt löjlig... Skrivet av Katla: Förresten, är det någon mer än jag som avskyr epilogen? Jag vill bara att serieförfattare ska lägga av med epilogerna, det blev ju fruktansvärt fel både för Rowling och Collins. (enligt mig, förstås.) Helt onödigt och lyckligt och perfekta barn och blabla bajs. Jag tyckte att epilogen verkligen behövdes. Annars hade man blivit lämnad när det fortfarande var så otroligt mörkt, och det hade inte känts rätt.. Jag tycker att epilogen är bra. Den är inte lycklig, absolut inte. Det finns ingenting som pekar på att barnen är perfekta. Epilogen spelar bra det att Katniss förlorat mycket, otroligt mycket, men samtidigt, hur mycket man än förlorat, så kan man, tillslut, långsamt, ta sig vidare. Det tycker jag är ett starkt och bra budskap
14 maj, 2012 21:15 |
|
Incendio
Elev |
14 maj, 2012 21:19 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Och var - om jag får fråga - får man tag på en sådan? X) ;D Wow, det vart ju awesome! 14 maj, 2012 21:25 |
|
Incendio
Elev |
Wow, det vart ju awesome! Tack! 14 maj, 2012 21:26 |
|
Ms.Markus
Elev |
Ronald Weasley: Jag köpte min på Guldfynd för 149 kronor
![]()
14 maj, 2012 21:29 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Ronald Weasley: Jag köpte min på Guldfynd för 149 kronor Haha, okej 14 maj, 2012 21:31 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Ronald Weasley: Jag köpte min på Guldfynd för 149 kronor Vilket guldfynd köpte du den i? Undrar om det finns i närheten av stockholm/Djursholm/Täby? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
14 maj, 2012 22:03 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Ms.Markus: Ronald Weasley: Jag köpte min på Guldfynd för 149 kronor Vilket guldfynd köpte du den i? Undrar om det finns i närheten av stockholm/Djursholm/Täby? Den finns säkert i närheten där du bor, jag köpte den i Falun, (Dalarna) och det stod på en facebooksida att dem skulle finnas i alla butiker i hela Svierige. Så finns dem i lilla Falun så finns dem säkert i Stockholm! ![]()
14 maj, 2012 22:18 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Ms.Markus: Ronald Weasley: Jag köpte min på Guldfynd för 149 kronor Vilket guldfynd köpte du den i? Undrar om det finns i närheten av stockholm/Djursholm/Täby? Den finns säkert i närheten där du bor, jag köpte den i Falun, (Dalarna) och det stod på en facebooksida att dem skulle finnas i alla butiker i hela Svierige. Så finns dem i lilla Falun så finns dem säkert i Stockholm! AWSOME! Min bästis fyller år snart och hon älskar hungerspelen omöjligt mer an jag! Tack för att få mig att hitta världens bästa present till henne ♥ Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
14 maj, 2012 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen