Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ TELL ME ABOUT IT! 12 dec, 2011 18:57 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ TELL ME ABOUT IT! Haha, ska jag skicka ett meddelande? ;D
Tumblr.
12 dec, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ TELL ME ABOUT IT! Haha, ska jag skicka ett meddelande? ;D Yes please! 12 dec, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Komplimnger till avifors, Elley, Grå Damen, expelliarmus, childhoodlight, cannedcorn och superman, för att ni alla var awesome i min dröm! ♥ TELL ME ABOUT IT! Haha, ska jag skicka ett meddelande? ;D Skicka till mig med!!!!!!! 12 dec, 2011 19:07 |
|
Luna 1
Elev |
12 dec, 2011 19:30 |
|
Ida S
Lärare |
Jag vill ge en komplimang till dig, Luna 1. Du förtjänade att vinna "Månadens goda gärning" så mycket och du är i allmänhet så fin, och fantastisk på alla sätt.
Glöm aldrig bort att du är underbar, precis som du är ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 12 dec, 2011 19:33 |
|
Luna 1
Elev |
^
Men gud! Tack ♥ Du är också helt fantastisk, underbar, awesome, supermegafoxyhot, äger på att sjunga. Du är bara bäst, Ida ♥
Tumblr.
12 dec, 2011 19:35 |
|
Ida S
Lärare |
^ Puss finis, och tack ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 12 dec, 2011 19:36 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jösses amalia! I would lööve to ^^ Luna 1 ; FIIINA MÄNNISKA, BERÄTTA FÖR GUDSKELOV ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 dec, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
OMG. Kikade in här lite snabbt bara för att kolla om jag var nämd av någon awesome människa och började bläddra mellan sidorna jag inte hunnit läsa igenom. Det är otroligt vad många som gett mig fina ord och komplimanger, jag måste främst säga tack! ♥
Nu tar jag min tid jag skulle ha till läxor att försöka svara på de flesta: Nej men där är ju jag! ![]() Taaaaack! ♥ Skrivet av Elley: Började på en bild med massor av namn, men gav upp när de inte längre fick plats... så istället skriver jag ner de 10 första namnen jag kommer och tänka på här Savi Luna 1 Kintsugi superman avifors expelliarmus childhoodlight GinnyOlivia lolligaluna lillamymin Ni är underbara ♥ Av någon mystisk anledning är ni de mugglisar jag kommer att tänka på först när jag tänker på mugglis, Jag älskar er helt enkelt ♥ Shit, jag är den nionde människan av 9000 du tänker på. Oj. Tack. Det spelar stor roll för mig. Hjälp. Tack igen, Ellen. ♥ Skrivet av lillamymin: Jag valde att också göra en liten bild. Jag vet att många andra postat nyligen. Men jag gjorde denna för ett litet tag sedan. Jag har valt att ta med de personer som personligen rört mig. Jag kunde ha tagit med alla medlemmar som man ser varje dag, eller alla som är trevliga och fiina. Men jag ville ge lite extra creds till folket som rört mig lite extra någon gång. ![]() Alla som inte är med betyder himla massa med. Ni är fina. Ni ska veta hur väldigt svårt det är att sitta där och skriva in namnen. Hur svårt det är att gå ingen listor och forum och välja. Hur svårt det är att minnas alla fina minnen, men ni ska veta att många andra förtjänar att bli nämnda, jag kommer bara inte på det Oj, hjälp, där är ju jag. Skrivet av Twix: Jag har som många andra gjort en liten bild med några Mugglisar som helt enkelt äger ![]() Om ni känner att jag glömt dig så hojta till! Jag är rätt glömsk av mig... Och kom ihåg, även om du inte är med så är du minst lika awesome!! EDIT; Nu har jag fått med några fler iaf Naaaaaw, tack, supergullig bild ju! :' Skrivet av Dracos Tvillingsyster: LolligaLuna och GinnyOlivia: Tack för att ni finns. Tack för att ni förgyller min vardag. Ni är de sötaste och finaste kompisarna man kan ha. Jag älskar er obeskrivligt mycket. Puss. ♥ L.E.A. ftw! aviforsBästa Matilda, vad kan jag säga. Du är underbart fin och söt och rolig och perfekt segtänkt. Puss! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Skrivet av Borttagen: Tack, Tonkss! KOPLIMANGER I MASSOR TILL: Alla awesome!: Miyuki kinshaw Li Erfa Twix Tonkss Savi Prue pandan LoonyMe Luna 1 Salazar1 Moldemort expelliarmus childhoodlight trevor Remembrall Kintsugi accioron MoonChiild Draken Norbert Erica Potter KossanBerta LolligaLuna GinnyOlivia Knizzlare Pixie Katla Anapneo JoLizz Lizzie Lovegood linnvendela themarauder mine Dobby, a free elf Fang Piggy MelodyJoseph! Och alla andra här på Mugglis för att ni är så AWESOME! Tack, du är awesome du med! ♥ Skrivet av Luna 1: Okej, eftersom alla gör det så tycker jag det är bäst att jag också gör en Detta är mugglisar som alltid får mig att le eller fundera över, TA ÅT ER MÄNNISKOR NI ÄR BÄST! ![]() Grå Damen och avifors, ni är bäst. PUNKT SLUT ♥ Anapneo, Padfootie, superman,Amandan, Cyachi och HarryPotterr för era underbara sångröster och otroligt fina personligheter. Ida S; För din sångröst, fanfic's och fin söta sprudlande och glada personlighet! Valmo, Vittervinge och lillamymin för att ni alla tre är fantastiska människor och jag vill bara krama er alla tre! Moldemort och Salazar1; Ja, Moldy och Salz. Ni är bara helt fullkomoligt komiska och awesome båda två! ♥ Elley, Elin@ och LolligaLuna för att ni är helt obeskrivligt fina på alla sätt och vis som finns ♥ Enchanted, KossanBerta för era otroligt mysiga och coola inlägg. Ni rockar! scarhead, Dracos Tvillingsyster, Katla, Protego,Pixie,linnvendela Miyuki och GinnyOlivia för att ni bara är.. ja, obeskrivliga hela bunten! Och jag hoppas fortfarande att jag kanske träffarscarhead eller Miyuki i Vi i Femman. Erfa och Li för er fina insatts på sidan, allt ni gör uppskattas otroligt mycket. Tack så mycket ♥ leumas vän och pandan, inget mugglis utan era gif-krig eller roliga kommentarer! Kintsugi, Prue,J00KERN och Twix för att ni verkar vara awesome människor och jag hoppas se mer av er! Rowena för dina intressanta åsikter om böcker och jag bara älskar att snacka Merlin med dig! När min dator inte börjar hacka så jag inte kan se avsnitten :C accioron, childhoodlight, trevor och expelliarmus för att ni är en sådan stor och häftig del av mugglis. Ni skriver allihopa smarta saker, och är otroligt intressanta! Celebiaki; För dina otroligt intressanta åsikter och inlägg, tycker inte du får tillräckligt mycket komplimanger här, du verkar vara en helt fantastisk person och jag hoppas se mycket av dig! Tacktacktacktacktack, Wilma för att du finns! ♥ Jag hade skrivit värsta långa texten, men den försvann. :'< Hursomhelst, du är awesome, bäst, roligast, finast osv... Löv ya! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Som sagt, tack alla, ni är bäst och ni förgyller mina svåra stunder! Att se att ni har skrivit et här till mig - tänkt på mig - gör mig chockad och rörd till tårar. Tack för all min tid på mugglis. Jag älskar er. ♥ ![]() 12 dec, 2011 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen