UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Corazon: Jag gillar inte the vampire diares. Please don't attack me XD Jag gillar det inte heller *high five* xP
4 apr, 2015 13:03 |
|
Borttagen
|
-Sims är bland dom tråkigaste spelen som finns
-jag avskyr romantiskt drama -jag HATAR James och älskar Severus -Channing Tatum är överskattad -jag är sjukt trött på låten All of me -jag gillar Bieber mer som person än musiken (den nya musiken alltså) -jag är inte så speciellt insatt i Hunger games 4 apr, 2015 13:35 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen koll på vilka hälften av artisterna är som folk pratar om på den här sidan. Jag har inte lyssnat på radio sen 2004. Jag vet ingenting.
AND I'M PROUD OF IT! 4 apr, 2015 13:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: -jag avskyr romantiskt drama -Channing Tatum är överskattad -jag är sjukt trött på låten All of me -jag gillar Bieber mer som person än musiken (den nya musiken alltså) Samma här! c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 apr, 2015 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: This. Vet inte om det är en så ovanlig och opopulär åsikt, iaf inte bland ateister, men det är så jäkla spot-on om vad jag känner kring Gud. Usch Jag är mållös, det där var perfekt beskrivet, spot on. 4 apr, 2015 15:48 |
|
Dream
Elev |
4 apr, 2015 17:45 |
|
nymphglitter
Elev |
4 apr, 2015 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av nymphglitter: Jag brukar nästan ALLTID hata huvudpersonerna i böcker och filmer. De är bara så uuuggghh Det brukar jag också! Fast ofta är det för att de är sådana Mary-Sues eller för att de är så medvetna om andras fel att det bara är jobbigt att lyssna på deras klagande... 4 apr, 2015 18:02 |
|
Borttagen
|
Jag hatar fjärilar och pyssel.
4 apr, 2015 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Väldigt bra länk. Passar precis mina åsikter också. This. Vet inte om det är en så ovanlig och opopulär åsikt, iaf inte bland ateister, men det är så jäkla spot-on om vad jag känner kring Gud. Usch Jul och påsk är definitivt onödiga högtider enligt mig 4 apr, 2015 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen