@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
ska se Titanic för första gången, haha ja jag är efter.
Fast egentligen "såg" jag den första gången med min kompis men jag somnade efter typ 20 minuter.. Eheehehe. ![]()
10 apr, 2012 11:37 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av Pixie: Ellerhur! De gamla är så mycket bättre, de som gör de nya gör ju allting feeeeeel! D: Skrivet av Ingis: Skrivet av Dobby, a free elf: Exactly. Karaktären är lite... för hjältemodig. Men jag älskar tidningarna och filmerna. JAG SÅG BAMSE OCH ÅSNAN IGÅR! Inspelat från typ 2004, det var så gulligt att kolla på ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Han är så jobbig Jag älskar själva tidningen (och filmerna) Bamse, inte karaktären. FARMOR FOR THE WIN! Min lillasyster prenumererar på Bamse också, och ibland snor jag hennes tidningar. Heja Bamse starkaste vår Bamse... nananananananananaaa... Jag älskade Bamse på Runes tid ♥ dom tidningarna är speciella. jag gillade också när Mårten Melin var med och gjorde tidningen. Nu är bamse så kaxig..nä, jag har inte "vuxit ifrån bamse", för det kan man inte göra, och jag gillar fortfarande de gamla tidningarna! Jag hatar hon, Charlotta Borelius tror jag hon heter
10 apr, 2012 11:39 |
|
linnvendela
Elev |
Godmorgon världen!
Jaha. 10 apr, 2012 11:49 |
|
Borttagen
|
Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt 10 apr, 2012 11:50 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt ...My god... Jag som tyckte att jag gick upp tidigt O.o Jaha. 10 apr, 2012 11:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av linnvendela: Ni har det bra ni som inte jobbar xD jag var tvungen att gå upp sju i morse Skrivet av Borttagen: Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt ...My god... Jag som tyckte att jag gick upp tidigt O.o ![]()
10 apr, 2012 11:54 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av linnvendela: Ni har det bra ni som inte jobbar xD jag var tvungen att gå upp sju i morse Skrivet av Borttagen: Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt ...My god... Jag som tyckte att jag gick upp tidigt O.o Fast vi kommer ju också bli vuxna xD Och nu har i alla fall jag lov, annars måste jag gå upp halv 6 Jaha. 10 apr, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av linnvendela: Ni har det bra ni som inte jobbar xD jag var tvungen att gå upp sju i morse Skrivet av Borttagen: Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt ...My god... Jag som tyckte att jag gick upp tidigt O.o Fast vi kommer ju också bli vuxna xD Och nu har i alla fall jag lov, annars måste jag gå upp halv 6 isånafall är du coolare än coolast 10 apr, 2012 11:56 |
|
melle-hjrta
Elev |
jag är säker på att Pottermore inte öppnat än för att det vill plåga oss först :O why won't it open! GOD, I WILL BE CRACKED!
10 apr, 2012 11:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 11:59
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av linnvendela: Haha ja man måste ju bli det, men bara under arbetstid xD haha japp jag har ett väldigt sort jobb så jag kan vara inne på telen i mellan åt xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av linnvendela: Ni har det bra ni som inte jobbar xD jag var tvungen att gå upp sju i morse Skrivet av Borttagen: Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt ...My god... Jag som tyckte att jag gick upp tidigt O.o Fast vi kommer ju också bli vuxna xD Och nu har i alla fall jag lov, annars måste jag gå upp halv 6 Skrivet av Borttagen: Haha tackar ^^ jag vet jag är lika Cool som Sev Skrivet av linnvendela: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av linnvendela: Ni har det bra ni som inte jobbar xD jag var tvungen att gå upp sju i morse Skrivet av Borttagen: Godmorgon, vaknade för två timmar sedan, känner mig rätt stolt ...My god... Jag som tyckte att jag gick upp tidigt O.o Fast vi kommer ju också bli vuxna xD Och nu har i alla fall jag lov, annars måste jag gå upp halv 6 isånafall är du coolare än coolast ![]()
10 apr, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen