@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... 10 apr, 2012 11:12 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 apr, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Han är så jobbig 10 apr, 2012 11:14 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Han är så jobbig Jag älskar själva tidningen (och filmerna) Bamse, inte karaktären. FARMOR FOR THE WIN! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 apr, 2012 11:15 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Exactly. Karaktären är lite... för hjältemodig. Men jag älskar tidningarna och filmerna. JAG SÅG BAMSE OCH ÅSNAN IGÅR! Inspelat från typ 2004, det var så gulligt att kolla på ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Han är så jobbig Jag älskar själva tidningen (och filmerna) Bamse, inte karaktären. FARMOR FOR THE WIN! Min lillasyster prenumererar på Bamse också, och ibland snor jag hennes tidningar. Heja Bamse starkaste vår Bamse... nananananananananaaa... ![]() ![]()
10 apr, 2012 11:19 |
|
melle-hjrta
Elev |
Jag skrev nyss 4 sidor om hur nervös jag är inför sorteringen på Pottermore! :O
i'm like crying, cause I'm so fucking nervous about the sorting on Pottermore.. i'm so lame! ![]() 10 apr, 2012 11:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 11:38
|
|
J-star Black
Elev |
10 apr, 2012 11:34 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av Dobby, a free elf: Exactly. Karaktären är lite... för hjältemodig. Men jag älskar tidningarna och filmerna. JAG SÅG BAMSE OCH ÅSNAN IGÅR! Inspelat från typ 2004, det var så gulligt att kolla på ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Han är så jobbig Jag älskar själva tidningen (och filmerna) Bamse, inte karaktären. FARMOR FOR THE WIN! Min lillasyster prenumererar på Bamse också, och ibland snor jag hennes tidningar. Heja Bamse starkaste vår Bamse... nananananananananaaa... Jag älskade Bamse på Runes tid ♥ dom tidningarna är speciella. jag gillade också när Mårten Melin var med och gjorde tidningen. Nu är bamse så kaxig..nä, jag har inte "vuxit ifrån bamse", för det kan man inte göra, och jag gillar fortfarande de gamla tidningarna!
10 apr, 2012 11:34 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Pixie: Ellerhur! De gamla är så mycket bättre, de som gör de nya gör ju allting feeeeeel! D:Skrivet av Ingis: Skrivet av Dobby, a free elf: Exactly. Karaktären är lite... för hjältemodig. Men jag älskar tidningarna och filmerna. JAG SÅG BAMSE OCH ÅSNAN IGÅR! Inspelat från typ 2004, det var så gulligt att kolla på ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Och jag hatar Bamse... VAAAARFÖR? Han är så jobbig Jag älskar själva tidningen (och filmerna) Bamse, inte karaktären. FARMOR FOR THE WIN! Min lillasyster prenumererar på Bamse också, och ibland snor jag hennes tidningar. Heja Bamse starkaste vår Bamse... nananananananananaaa... Jag älskade Bamse på Runes tid ♥ dom tidningarna är speciella. jag gillade också när Mårten Melin var med och gjorde tidningen. Nu är bamse så kaxig..nä, jag har inte "vuxit ifrån bamse", för det kan man inte göra, och jag gillar fortfarande de gamla tidningarna! ![]() ![]()
10 apr, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag äta frukost.
10 apr, 2012 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen