@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då
10 apr, 2012 10:57 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 apr, 2012 10:58 |
|
baramin
Elev |
Har för övrigt börjat gå upp vid strax innan nio för att hinna se på Ebba och Didrik och det är INTE BRA pga avskyr att se på tv. Egentligen. Och att sitta vid datorn. Vad gör jag egentligen? </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 apr, 2012 10:59 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007
10 apr, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
Nu får faktiskt mamma ta och komma hem !
10 apr, 2012 11:01 |
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Någon som vill skypa eller uggleposta ?
10 apr, 2012 11:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Någon som vill skypa eller uggleposta ? Jag vill uggla!! JAAAAAAA ! SKICKAR DIREKT ! 10 apr, 2012 11:11 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland jag vill komma på farmors polka..har texten i en bamse från 1981...pappa prenumererade då Åhhh... BAMSE IN MY ♥ jag har två bamse örngott! En från 2003 och en från typ 2007 Jag har en Bamse-t-shirt! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 apr, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen