@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Skrivet av Pixie: Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse... Nu vill jag ha allsång med bara Bamse-låtar! Vi ska långt, långt bort, nu vi kosan styr Mot vårt nästa mål För man undrar, vad finns bakom lyckans dörr? Nya äventyr, ingenting vi skyr Och genom svarta hål I Skalmans tidsmaskin tillbaks till förr I en luftballong, på en resa jättelång, Till Egypten Faraos land Stackars Lille Skutt är med oss varje gång Fast han är så ängslig ibland Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 apr, 2012 10:32 |
|
Borttagen
|
I've got a headache
10 apr, 2012 10:34 |
|
Solkatten
Elev |
Pottermore måste öppna idag eller i alla fall denna veckan för sen är det inte tidig april längre.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 10:36 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: där sa du något!!Pottermore måste öppna idag eller i alla fall denna veckan för sen är det inte tidig april längre.
10 apr, 2012 10:36 |
|
si_tonks
Elev |
10 apr, 2012 10:42 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av si_tonks: scarhead: Om du var uppe till två igår kan du väl vara uppe och se glee idag? Snäääällaaa? JA DET BORDE HON! Vi ska övertala henne..
10 apr, 2012 10:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om ni tog bort ALLA era inlägg på mugglis, då skulle ni bli mugglare igen. Såklart. Men varför skulle man göra det? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Om ni tog bort ALLA era inlägg på mugglis, då skulle ni bli mugglare igen. Såklart. Men varför skulle man göra det? xD Roligt 10 apr, 2012 10:50 |
|
baramin
Elev |
Måste in till Borlänge MEN det går ingen buss förrän om kanske 2 h. </3 det går ett tåg men vill varken betala eller gå till stationen i regnet. Åh så jobbigt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 apr, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Det regnar inte hos mig
10 apr, 2012 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen