@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså precis när jag trott att min crush gått över, så ser jag era signatur-gifs D:
10 apr, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Om ni tog bort ALLA era inlägg på mugglis, då skulle ni bli mugglare igen.
10 apr, 2012 10:21 |
|
Ingis
Elev |
10 apr, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Studsmattan är blöt. Och det är fönstret med. Inte hos mig! Har inte regnat på flera månader. 10 apr, 2012 10:23 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om ni tog bort ALLA era inlägg på mugglis, då skulle ni bli mugglare igen. Meen då måste man leta reda på alla inlägg:o 10 apr, 2012 10:26 |
|
Solkatten
Elev |
Alla bara lämnar D:" Don't leave me alone here! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 10:26 |
|
EmahS
Elev |
Det här spenderar jag mina dagar med:
![]() Skapar en snygg broschyr. och färgerna är bestämda. eller typ. har bara ett fåtal att använda mig av
10 apr, 2012 10:26 |
|
Fang
Elev |
Jag kommer!
10 apr, 2012 10:26 |
|
EmahS
Elev |
Joinar igen. Det var helt dött, så jag drog innan haha
10 apr, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Om ni tog bort ALLA era inlägg på mugglis, då skulle ni bli mugglare igen. Meen då måste man leta reda på alla inlägg:o Ja, men efter det blir man mugglare igen 10 apr, 2012 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen