@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
10 apr, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Trodde det var ngt Joanne hittat på...
Vänta, kom på en grej, på engelska heter det ju "firebolt", heter det "Percy Jackson and the firebolt" på engelska då? 10 apr, 2012 10:14 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY
Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 apr, 2012 10:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 10:15
|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Trodde det var ngt Joanne hittat på... Vänta, kom på en grej, på engelska heter det ju "firebolt", heter det "Percy Jackson and the firebolt" på engelska då? Nej den heter Percy Jackson and the lightning thief. without something there is no nothing 10 apr, 2012 10:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 apr, 2012 10:15 |
|
Solkatten
Elev |
http://tinychat.com/v5tpt <- JOINA!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2012 10:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag har helt plötsligt blivit beroende av mamma Mia musikalen
![]()
10 apr, 2012 10:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: YAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAYYAY Nu är jag extremt glad, inte vet jag varför. o.o EDIT: Och nu fick jag Bamses signaturmelodi på huvudet. den är fin ♥ bamse bamse...
10 apr, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Trodde det var ngt Joanne hittat på... Vänta, kom på en grej, på engelska heter det ju "firebolt", heter det "Percy Jackson and the firebolt" på engelska då? Nej den heter Percy Jackson and the lightning thief. Då är det okej, då har bara översättaren härmat HP! Eller nåt LunaLovegood1 Jag har din profilbild på facebook 10 apr, 2012 10:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 10:20
|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Trodde det var ngt Joanne hittat på... Vänta, kom på en grej, på engelska heter det ju "firebolt", heter det "Percy Jackson and the firebolt" på engelska då? Nej den heter Percy Jackson and the lightning thief. Då är det okej, då har bara översättaren härmat HP! Eller nåt Haha alltså va? :p åskvigg är inget nytt för HP. Det är ett ORD som betyder blixt, en "blixtpinne" typ sådana som Zeus hade i grekiska mytologin osv. Åskvigg heter helt enkelt en väldigt snabb kvast, man översatte det till det. Det är inget som har med HP att göra. Det är som att säga att alla som har trollstavar med i sina filmer härmar HP för i HP har ju folk trollstavar... without something there is no nothing 10 apr, 2012 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen