UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
jag avskyr allt som har med vampyrer att göra (bortsett från buffy för liksom hallå, så grymt!). alla dessa serier, den hemska bok/film serien nej nej nej.
2 apr, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: One direction temat igår fick mig att undvika mugglis. One direction är något av det värsta jag vet Jag var inte den enda! Vilken lättnad. Men nu är det borta, som tur är :' 2 apr, 2015 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: jag avskyr allt som har med vampyrer att göra (bortsett från buffy för liksom hallå, så grymt!). alla dessa serier, den hemska bok/film serien nej nej nej. Jag håller delvis med dig. Den nya vampyrvågen och typen av vampyrer som kom efter Twilight avskyr jag, däremot uppskattar jag en annan typ av vampyr - de mer "monsteraktiga". 2 apr, 2015 23:37 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: One direction temat igår fick mig att undvika mugglis. One direction är något av det värsta jag vet Jag var inte den enda! Vilken lättnad. Men nu är det borta, som tur är :' Håller med! Haha skönt att inte vara ensam!
3 apr, 2015 08:25 |
|
scarhead
Lärare |
3 apr, 2015 10:25 |
|
AuroraAlexius
Elev |
This.
Vet inte om det är en så ovanlig och opopulär åsikt, iaf inte bland ateister, men det är så jäkla spot-on om vad jag känner kring Gud. Usch ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 3 apr, 2015 13:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: This. Vet inte om det är en så ovanlig och opopulär åsikt, iaf inte bland ateister, men det är så jäkla spot-on om vad jag känner kring Gud. Usch Stephen Fry är en oerhört vis man med mycket åsikter och är alltid en bra källa till att få folk att tänka efter. Bra länk. 3 apr, 2015 20:40 |
|
Trädkatten
Elev |
Att gilla Jazz och R'N'B. Att gilla bra musik basically. xD
Haha, nej men det är väldigt många som gillar Jazz/Soul och R'N'B eller liknande men inte tolvåringar. Hah, oj. Jag är tretton, juste.. xD Men ingen gillar sådan här musik om dem är under 30 känns det som. Jag har i alla fall inte träffat någon. D:
3 apr, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
jag tycker bröllop är så pinsamma. alltså när de står där och läser upp sina vows blir åtminstone jag jätte cringy och awkward. är jag barnslig??? probably.
4 apr, 2015 09:34 |
|
Corazon
Elev |
4 apr, 2015 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen