@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Alla i min familj verkar tycka Hungerspelen är rätt bra, yey! Mamma verkar visserligen tycka den är sådär, men men! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2012 22:48 |
|
Ida S
Lärare |
Haha jag undrar vad min lillebrors kompisar tror om mig egentligen... i morse t ex satt jag halvt groggy med en sked i munnen och tittade fascinerat på eftertexterna till en film när de kom in i rummet.
Eh... "we live together, and harry does all the cooking." 9 apr, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Haha jag undrar vad min lillebrors kompisar tror om mig egentligen... i morse t ex satt jag halvt groggy med en sked i munnen och tittade fascinerat på eftertexterna till en film när de kom in i rummet. Eh... HAHA! P.s Jag är jättenervös. 9 apr, 2012 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå och lägga mig nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 apr, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i huvudet. D:
9 apr, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Kaninjakt-abstinens over here ♥
10 apr, 2012 00:25 |
|
scarhead
Lärare |
10 apr, 2012 00:29 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
10 apr, 2012 00:29 |
|
scarhead
Lärare |
10 apr, 2012 00:31 |
|
Twix
Elev |
Jag saknar redan kaninerna... :'(
10 apr, 2012 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen