@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Prao imorn! WOOP WOOP!
wolfstar deserved better. 9 apr, 2012 22:09 |
|
Annikz
Elev |
9 apr, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: kossanberta har dragit in mig i en jäkla soppa och håller på att förstöra mitt liv. X'D Skyll inte på mig, men vi kan enas om en person att skylla på. ![]() 9 apr, 2012 22:10 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av scarhead: Skrivet av LilyLunaPotter: WILLIAMS LILLASYSTER HETER JU EBBA Skrivet av Borttagen: LilyLunaPotter: WHAT.. ÄR KIM LÖV EN TJEJ? Oj.. där lät jag som han i up: "Är Kennet en tjej? O__O?" ---- Jag minns den gamla goda tiden när min man var chipsberoende, eller ja.. det var ju innan första januari så vi hade bara träffats då. Men han var ändå chipsberoende HAHAHAHAHAHA JAG TRODDE DU MENADE KIM SOM I WILLIAMS LILLASYRRA HAHAHAHAHAAH OJ JAG BLANDADE IHOP HENNE MED NÅGOT... ALLTSÅ VADFAN ÄRE FÖR FEL MED MIG HAHAHAHAH OMG LOOOOOOOOOOOL, AWKWARD! :3 HAHAHAHAH i hate my life </3 ![]()
9 apr, 2012 22:10 |
|
9te
Elev |
9 apr, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
9 apr, 2012 22:13 |
|
9te
Elev |
9 apr, 2012 22:15 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: kossanberta har dragit in mig i en jäkla soppa och håller på att förstöra mitt liv. X'D Skyll inte på mig, men vi kan enas om en person att skylla på. Mhm ![]() 9 apr, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk så jag är ledig i morgon med, funderar på att göra någonting till en nära vän då
9 apr, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: kossanberta har dragit in mig i en jäkla soppa och håller på att förstöra mitt liv. X'D Skyll inte på mig, men vi kan enas om en person att skylla på. Mhm ![]() 9 apr, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen