@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tänk om alla människor föds med en sjukdom... Att om någon, enstaka människa skulle födas utan den, så skulle den leva för alltid. Det kanske är en sjukdom som gör att man dör vid cirka nittio års ålder. Bara det att vissa människor får biverkningar av dom. Som cancer, eller något liknade... Tänk efter en stund.. hmm.
9 apr, 2012 21:57 |
|
scarhead
Lärare |
9 apr, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: snart får HarryFreakingPotter ett pris i kategorin Långsammast på att svara på ugglor. Håller med. x) 9 apr, 2012 22:00 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: snart får HarryFreakingPotter ett pris i kategorin Långsammast på att svara på ugglor. This, hon svarar inte på sms heller... Tänk om hon är död O_O ![]()
9 apr, 2012 22:01 |
|
joel9324
Elev |
Vilken awesome video! Älskar att de klipper i videoklippet typ varenda gång de ska säga något
Haha, DJn har mixat ihop 2011s mest lyssnade låter!
9 apr, 2012 22:02 |
|
9te
Elev |
9 apr, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
9 apr, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
voot? Jag har en hel vecka kvar! c: 9 apr, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Me too 9 apr, 2012 22:06 |
|
leumas vän
Elev |
9 apr, 2012 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen