@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan någon snälla förklara för mig varför jag blir beroende av alla koreanska pojkband som jag ser och hör? Gillar säkert närmare 15-20 stycken nu, omg.. x-x
9 apr, 2012 20:23 |
|
scarhead
Lärare |
9 apr, 2012 20:29 |
|
accioron
Elev |
jag vill se Titanic på bio igeeen
men alla jag frågat bara ''men guuud man har sett den så många gånger redan'' ugh you don't understand this movie gives me so many feeeeeelings ![]() 9 apr, 2012 20:36 |
|
linnvendela
Elev |
9 apr, 2012 20:36 |
|
Aleander
Elev |
Skrivet av accioron: jag vill se Titanic på bio igeeen men alla jag frågat bara ''men guuud man har sett den så många gånger redan'' ugh you don't understand this movie gives me so many feeeeeelings Leonardo DiCaprio i 3D, YES ♥ Tardisinreichenbach & Schues-shoes 9 apr, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Jag är sugen på att skriva men vet inte vad. Tips någon?
9 apr, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Funderar på att skriva Kapitel 11.. *fnys*
9 apr, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag kollar på Eddie Izzard! ♥
9 apr, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
9 apr, 2012 21:39 |
|
MonsterCookie
Elev |
9 apr, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen