@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Shippar någon av er mig med en annan mugglis? :3 Ähum, jaa :$ xD med veeeeeem? :$ Ja, gissa det du Twix? Nope xD (du kommer aldrig att gissa rätt) TEEEEEEELL ME!! xc Nope. Stupid little girl. ;c YOU CAN SEND ME AN OWL! 9 apr, 2012 19:41 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Shippar någon av er mig med en annan mugglis? :3 Ähum, jaa :$ xD med veeeeeem? :$ Ja, gissa det du Twix? Nope xD (du kommer aldrig att gissa rätt) TEEEEEEELL ME!! xc Nope. Stupid little girl. ;c YOU CAN SEND ME AN OWL! Jaa!... Nej xD Jaha. 9 apr, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Shippar någon av er mig med en annan mugglis? :3 Ähum, jaa :$ xD med veeeeeem? :$ Ja, gissa det du Twix? Nope xD (du kommer aldrig att gissa rätt) TEEEEEEELL ME!! xc Nope. Stupid little girl. ;c YOU CAN SEND ME AN OWL! Jaa!... Nej xD DUM DU ÄR. :'( 9 apr, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Jag älskar när Raj säger "Noonday sun", tänker på något helt annat då
9 apr, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Aw.. nu ska man tänka också.. JAG KAN JU INTE GÖRA TVÅSAKER SAMTIDIGT ! xD
9 apr, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Min kusin är rädd för mig.
WHAT HAVE I DONE WRONG? :c 9 apr, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Min kompis vill se Harry potter imorgon. Och jag tvingade henne inte ens !
9 apr, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
MEDEA IS DEAD. ;_____;
9 apr, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
JAG HAR HITTAT EN ÅSUM MÄNNISKA PÅ OMEGLE, SÅ SJUKT MYSIG! :3
9 apr, 2012 20:19 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Shippar någon av er mig med en annan mugglis? :3 Ähum, jaa :$ xD med veeeeeem? :$ Ja, gissa det du Twix? Nope xD (du kommer aldrig att gissa rätt) TEEEEEEELL ME!! xc Nope. Stupid little girl. ;c YOU CAN SEND ME AN OWL! Jaa!... Nej xD DUM DU ÄR. :'( Tack ^^ Jaha. 9 apr, 2012 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen