UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hatar Misslissiebell. Seriöst. I en video: "Jag brukar inte bry mig om någon säger något elakt, liksom dem är ju inte värda något." I en annan: "*snyftar* Alltså ... Jag blir ju ledsen... *snyft*... När folk säger så..." Min kompis tvingade mig att titta på ett par och ja ^^ Men alltså, är den här Misslissibell elak mot någon annan människa på nått sätt? Jag tycker inte att det är ett så konstigt sätt att reagera på 1 apr, 2015 16:26 |
|
Borttagen
|
Jag tycker INTE om Misslisibell...
1 apr, 2015 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker INTE om Misslisibell... jag som trodde jag var ensam. finally x) 1 apr, 2015 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tycker INTE om Misslisibell... jag som trodde jag var ensam. finally x) Same here. cx 1 apr, 2015 18:28 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte Selena Gomez. please don't hate me
2 apr, 2015 15:07 |
|
Dream
Elev |
2 apr, 2015 15:14 |
|
Hängslebyxor
Elev |
2 apr, 2015 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hängslebyxor: Jag föredrar sims 4 framför sims 3 Jag med. Tbh föredrar jag The Sims 2 framför både 3 och 4 med 2 apr, 2015 20:58 |
|
Dream
Elev |
2 apr, 2015 22:35 |
|
Klaestron
Elev |
2 apr, 2015 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen