Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
1 sep, 2012 11:17 |
|
The Noble Lion
Elev |
1 sep, 2012 17:21 |
|
Katla
Elev |
hej jag skulle bara säga FÖLJ MIG ANNARS DÖR HUNDVALPEN !!
![]() anywho http://amy-pondy.tumblr.com/ Multifandom. Mest Doctor Who men eh fortfarande multi ♏︎ 1 sep, 2012 17:27 |
|
kinshaw
Elev |
OMG OMG OMG OMG
2.000 FOLLOWERS :'D kan inte fatta detta asdkasfklaflkdlk http://ohcrucio.tumblr.com/ ![]()
2 sep, 2012 00:29 |
|
Ida S
Lärare |
^ grattis you do deserve them you know :'
ahahaha jag skulle skriva dearhedwig. Så skrev jag fearhedwig. Ny url här kanske!? x3 "we live together, and harry does all the cooking." 2 sep, 2012 01:01 |
|
Katla
Elev |
hej jo jag undrade bara since this is a diskussionstråd om ni har några sparade urls?
När jag var ny tyckte jag det var fel med sparade urls, liksom att alla skulle få en chans, men nu är jag så självisk att jag har tre stycken souffle-lady, lady-pond och pondladies är mina ahah ♏︎ 2 sep, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: hej jo jag undrade bara since this is a diskussionstråd om ni har några sparade urls? När jag var ny tyckte jag det var fel med sparade urls, liksom att alla skulle få en chans, men nu är jag så självisk att jag har tre stycken souffle-lady, lady-pond och pondladies är mina ahah jag har typ 15 sparade urls... x) 2 sep, 2012 11:09 |
|
hyperion
Elev |
2 sep, 2012 22:50 |
|
Ida S
Lärare |
Jag har ca 10 sparade URLs.... haha bl a moriartycanfly
"we live together, and harry does all the cooking." 2 sep, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
åh att spara urls är nog det värsta jag vet! Man blir själv sur när man hittar en bra url och så är det en inaktiv tumblr. Har aldrig sparat url och är nöjd med mina url
http://crimsie.tumblr.com/ <-- personliga tumblr http://oliviasdehavilland.tumblr.com/ <-- vintage/classic hollywood tumblr! 2 sep, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen