Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag är SÅ SÅ SÅ EXCITED ÖVER DIANNA ATT JAG VILL LÄGGA MIG PÅ GOLVET OCH SKRIKA OCH SPRATTLA OCH SJUNGA DON'T STOP BELIEVIN'!! ah typ så, men JA. Och att hon ska ha peptalk med Kitty, YES. Angående Klaine så vill jag bara att de ska bli fina och lyckliga igen för ah, Kurt och Blaine är mina bebisar båda två and they HAVE to be happy. Så antingen får båda komma över det eller så blir de ihop igen, helst det sista. Du och jag har exakt samma åsikt om det med Klaine. GO US! Hahah, Jag har gjort det. x antal gånger. (Alltså lägga mig på golvet och gråta och sprattla med benen och skrika det vill säga. xD) 28 nov, 2012 17:13 |
|
GinnyOlivia
Elev |
28 nov, 2012 17:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Ginny00: Jag är SÅ SÅ SÅ EXCITED ÖVER DIANNA ATT JAG VILL LÄGGA MIG PÅ GOLVET OCH SKRIKA OCH SPRATTLA OCH SJUNGA DON'T STOP BELIEVIN'!! ah typ så, men JA. Och att hon ska ha peptalk med Kitty, YES. Angående Klaine så vill jag bara att de ska bli fina och lyckliga igen för ah, Kurt och Blaine är mina bebisar båda två and they HAVE to be happy. Så antingen får båda komma över det eller så blir de ihop igen, helst det sista. Du och jag har exakt samma åsikt om det med Klaine. GO US! Hahah, Jag har gjort det. x antal gånger. (Alltså lägga mig på golvet och gråta och sprattla med benen och skrika det vill säga. xD) Jag var på väg att göra det när jag läste att Dianna skulle komma tillbaka, sedan plingade det på dörren. GO US oh yeah.. Skrivet av GinnyOlivia: har faberry feels tho <///3 brb crying because theyre probably never going to interact again : ))) Jag hoppas på Kitty och Marley som the new Faberry ^^ 28 nov, 2012 17:39 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av ailiiin: Håller med ailiiin! NOPE NOPE NOPE!Skrivet av Stranger: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av scarhead: You, my friend, are being logical. XD Men jag älskar Blaine för mycket för att kunna tycka att han gjort fel XD LOL. Skrivet av Ginny!!!!: Men det är väl klart att Kurt är upprörd - hans livs kärlek, hans pojkvän, var otrogen. Kurt älskar Blaine, det gör han, och Blaine älskar honom och ja, Blaine gjorde ett misstag. Men så lätt är det inte att förlåta det, även om jag tror att båda vill det. Det nya avsnittet Glease PISSED ME OFF. Är det så svårt för Kurt att glömma Blaines misstag?! Och BLaine är ju vansinnigt kär i honom! FÖR FAN KURT, EN AV DE MEST FANTASTISKA I HELA VÄRLDEN ÄLSKAR DIG OCH DU BRYR DIG INTE?! IT IS BLAINE FOR THE GODS SAKE! NOPE! Kurt förtjänar bättre! Spoiler: Tryck här för att visa! Blaine är en douchebag som vill att alla ska tycka synd om honom. ÅK TILLBAKA TILL DALTON SÅ KAN JAG GILLA DIG IGEN! (Bara för att the warblers är mina bebisar. Nonononono! Läste några spoilers och det håller uppe mitt hopp för Klaine.. ♥ Jag tror inte på dig ^^ ![]()
28 nov, 2012 17:52 |
|
hyperion
Elev |
Läste en artikel om Chris Colfers reaktion to the kleak-up. (He liked it by the way, looked forward to it and so on.)
Men iaf, det jag läste i slutet (inget som Chris sa!)... "even though Ryan Murphy is one of the most realistic TV writers out there." ALLTSÅ JAG DÖR DET VAR DET ROLIGASTE JAG HÖRT PÅ LÄNGE HAHHA. REALISTISK? RYAN? HAAAAAAAAAA ![]()
28 nov, 2012 18:43 |
|
ailiiin
Elev |
Ginny!!!!, vi borde skapa en liten klubb :3 haha!
Men åååh, såg ni att Klaine vaaaann? :'D http://www.hypable.com/2012/11/25/hypables-battleships-supernatural-vs-glee/ Klaine ftw ♥ 28 nov, 2012 20:45 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: har faberry feels tho <///3 brb crying because theyre probably never going to interact again : ))) Jag hoppas på Kitty och Marley som the new Faberry ^^ jag meeeed omg ![]()
29 nov, 2012 15:11 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Kommer alltid att föredra Faberry framför de två men ja det vore kul Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyOlivia: har faberry feels tho <///3 brb crying because theyre probably never going to interact again : ))) Jag hoppas på Kitty och Marley som the new Faberry ^^ jag meeeed omg
29 nov, 2012 17:49 |
|
scarhead
Lärare |
29 nov, 2012 17:53 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av scarhead: OMH JA! SÅ HIMLA FANTASTISKT ATT DE KOMMER VARA TILLSAMMANS I NÄSTA EPISODE! OCH I PROMON PÅ 0.14 JAG BARA ♥33I'M SO EXCITED SANTANA AAAH WARBLERS DIANNA THE UNHOLY TRINITY SO EXCITED AAAAAH
29 nov, 2012 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen