Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Radiopratare, då behöver man inte tänka på hur man ser ut, fixa en massa med allt ljus, och ja(även om vissa kanaler sänds på internet). Men programledare skulle också vara kul, typ röra på sig och vara kul, om det är nåt kul program
tycker Rymdkonungen... 28 jan, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Radiopratare, tror jag...
28 jan, 2013 20:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Radiopratare
Dock är jag jäkligt kär i tv-kommentatorerna under sportevenemang. Det låter så bra när det händer grejer och så hör man saker som "Vilken jäkla smäll!", "Woohohoh såg du det där? VILKEN GREJ! OJOJOJ DET ÄR INTE SANT. DET ÄR INTE SANT!" ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 jan, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Radiopratare.
Då behöver jag inte synas i TV.. 28 jan, 2013 21:00 |
|
baramin
Elev |
Radiopratare. Varför vet jag inte, radiopratare har alltid varit ultimata på något sätt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 jan, 2013 21:05 |
|
Irah
Elev |
29 jan, 2013 09:49 |
|
Ladusvalan
Elev |
Båda verkar kul, men det känns faktiskt skönare att slippa synas på bild. Plus att radiopratare faktiskt är ett av mina drömjobb, efter författare. Det verkar så himla mysigt! I såna fall skulle jag vilja jobba på nåt program på P3, med lagom mycket diskussioner, roliga ämnen och bra musik.
Resultat i frågan "radiopratare eller programledare?": 17-8 till radiopratare! Obs! Ny fråga i första inlägget! 29 jan, 2013 10:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Sälar
29 jan, 2013 10:29 |
|
MizzNina
Elev |
Val
Ända sen Mumfie träffade på valen med inredd insida, så har jag velat bo i en val. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 jan, 2013 10:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-29 kl. 12:02
|
|
Borttagen
|
SÄL
29 jan, 2013 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen