UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Vi var maskar från början och sedan utvecklades vi till det vi är idag. Punkt slut.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åhh älskar dig mer än någonsin nu ♥ Någon som faktiskt vet hur mänskligheten ser ut. Jag stör mig på uttrycket: Jag fick det från Gud, Jag fick min talang från Gud, Jag fick livet från Gud... Spoiler: Tryck här för att visa! Hhah tacvk du 5 mar, 2015 21:31 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Vi var maskar från början och sedan utvecklades vi till det vi är idag. Punkt slut. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åhh älskar dig mer än någonsin nu ♥ Någon som faktiskt vet hur mänskligheten ser ut. Jag stör mig på uttrycket: Jag fick det från Gud, Jag fick min talang från Gud, Jag fick livet från Gud... Spoiler: Tryck här för att visa! Hhah tacvk du Stör mig lite på att det verkar som om ni inte låter folk tro på deras religion
5 mar, 2015 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
Elma00 Alltså det va inte så jag menade iaf! Folk får tro på vad de vill
Men iallafall! Min tanke var mer att många säger att allt kommer från gud, ba nej det gör det inte -.- tycker jag iaf! Men ja, jag tycker alla ska få tro på vad de vill 6 mar, 2015 00:00 |
|
Elma00
Elev |
6 mar, 2015 00:01 |
|
Frivolt
Elev |
Vad bra 6 mar, 2015 00:02 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Vad bra Vad bra! Det var helt enkelt jag som missförstod
6 mar, 2015 00:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Frivolt: Vad bra Vad bra! Det var helt enkelt jag som missförstod Haha jaa det är lätt o göra det i text 6 mar, 2015 00:16 |
|
Borttagen
|
jag hatar wii. jag skojar inte. jag älskar spelan men jag hatar att styra handkontrollen genom att svinga med den hit och dit. däremot älskar jag wii u som är mer likt dom konsoller jag hade som barn
26 mar, 2015 17:25 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker att MissLisibell är sjukt överskattad -.- Tycker inte alls att hon är så bra och förstår verkligen inte hur hon kan ha så många följare/visningar på youtube -.-
1 apr, 2015 13:09 |
|
Borttagen
|
Jag hatar Misslissiebell. Seriöst.
I en video: "Jag brukar inte bry mig om någon säger något elakt, liksom dem är ju inte värda något." I en annan: "*snyftar* Alltså ... Jag blir ju ledsen... *snyft*... När folk säger så..." Min kompis tvingade mig att titta på ett par och ja ^^ 1 apr, 2015 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen