Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.T
Elev |
åååå va gulligt!!! meeeer
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 31 okt, 2011 12:35 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahha nja.. något måste de ju få glädja sig över det har du rätt i Kärlek till alla! 31 okt, 2011 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag hade fel när jag trodde jag visste... :3 Super bra kapitel, som vanligt. ♥ Erkänn du trodde det skulle dö där Tack allihopa ♥ Jag erkänner.. Jag trodde faktiskt att den skulle dö 31 okt, 2011 12:54 |
|
Borttagen
|
Bästa kapitlet hitils c:
31 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bästa kapitlet hitils c: Aww tack ♥ mer kommer snart ;D 31 okt, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Inte "Snart" , nu :c
Men du är bäst ♥ 31 okt, 2011 15:43 |
|
Borttagen
|
Du också, kusin.. Du också ♥
____________ Kapitel 48 - George Weasley Allting gick snabbt. Vi lämnade Bill och Fleur på sjukhuset, och jag åkte ensam tillbaka till snäckstugan. En nervös känsla spökade inuti mig. Som om det skulle vara någon där? Men det var det såklart inte. Snabbt och ljudlöst förflyttade jag mig mellan hallen och mitt sovrum. Men när jag öppnade dörren fick jag en chock. Där inne stod ett silverdjur. En hyena stod där inne och började prata när jag kom in i rummet. "Jag är inte död, George. Jag lever, undanskymd från ljuset" mer hyenan inte säga innan den försvann. Men dom två meningarna hade fått mig att brista ut i gråt. Det måste ha varit Fred som skickade den. Jag kände ju ingen annan än Fred som kunde göra en sådan form av patronus. "Men var inte han död?" frågade jag högt för mig själv. ___________ Kort I know, och dålig också 31 okt, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
Awww, du tog åt dig av mina tips ♥
Kanske det var ett kort kapitel men ändå var det jättebra 31 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Hahha jaa ♥
TACK SÅ HEMSKT MYCKET♥ 31 okt, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
Varse ♥
31 okt, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen