Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 36 37 38 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Ginny.T
Elev

Avatar


åååå va gulligt!!! meeeer

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

31 okt, 2011 12:35

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hahha nja.. något måste de ju få glädja sig över

det har du rätt i

Kärlek till alla!

31 okt, 2011 12:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag hade fel när jag trodde jag visste... :3


Super bra kapitel, som vanligt. ♥

Erkänn du trodde det skulle dö där

Tack allihopa ♥


Jag erkänner.. Jag trodde faktiskt att den skulle dö

31 okt, 2011 12:54

Borttagen

Avatar


Bästa kapitlet hitils c:

31 okt, 2011 15:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bästa kapitlet hitils c:

Aww tack ♥
mer kommer snart ;D

31 okt, 2011 15:24

Borttagen

Avatar


Inte "Snart" , nu :c

Men du är bäst ♥

31 okt, 2011 15:43

Borttagen

Avatar


Du också, kusin.. Du också ♥
____________
Kapitel 48 - George Weasley

Allting gick snabbt. Vi lämnade Bill och Fleur på sjukhuset, och jag åkte ensam tillbaka till snäckstugan. En nervös känsla spökade inuti mig. Som om det skulle vara någon där?
Men det var det såklart inte. Snabbt och ljudlöst förflyttade jag mig mellan hallen och mitt sovrum. Men när jag öppnade dörren fick jag en chock. Där inne stod ett silverdjur. En hyena stod där inne och började prata när jag kom in i rummet.
"Jag är inte död, George. Jag lever, undanskymd från ljuset" mer hyenan inte säga innan den försvann. Men dom två meningarna hade fått mig att brista ut i gråt. Det måste ha varit Fred som skickade den. Jag kände ju ingen annan än Fred som kunde göra en sådan form av patronus.
"Men var inte han död?" frågade jag högt för mig själv.

___________
Kort I know, och dålig också

31 okt, 2011 16:30

Borttagen

Avatar


Awww, du tog åt dig av mina tips ♥
Kanske det var ett kort kapitel men ändå var det jättebra

31 okt, 2011 16:37

Borttagen

Avatar


Hahha jaa ♥
TACK SÅ HEMSKT MYCKET♥

31 okt, 2011 16:38

Borttagen

Avatar


Varse ♥

31 okt, 2011 16:40

1 2 3 ... 36 37 38 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.