What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
VARFÖR FÅR MAN INTE DANSA OCH SJUNGA HELT RANDOM INFÖR MASSA MÄNNISKOR? :O
En kille i klassen dansar plötsligt förbi mig och småsjunger, UTAN att se mig. Och mina kompisar sa faktisk: "What the..? Fy vad han är FAIL!" Och ajg blev skitsur, (eftersom jag älskar att vara spontan och udda och galen) och började och dansa.
Tumblr.
19 okt, 2011 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Stackarn. Hatar sånt...Man kan ju fan dö D:Skrivet av Borttagen: Nån jävel knuffade ner mig från trappan i skolan. ;___; Hände min kompis, en i hennes klass knuffade ner henne för trappan, utan anledning O.o 19 okt, 2011 16:36 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
När en jag inte kände knuffade mig så att jag höll på att ramla ner för trappan.
Det är en låååååång trappa
19 okt, 2011 17:02 |
|
baramin
Elev |
När min lärare satte tio minuter sen ankomst på mig. Alltså, va? Jag var en av de första i klassrummet, hon hade inte ens skrivit upp instruktionerna på tavlan. Hade egentligen ingen koll på tiden eh, men tio minuter my ass.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 okt, 2011 17:29 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av Luna 1: VARFÖR FÅR MAN INTE DANSA OCH SJUNGA HELT RANDOM INFÖR MASSA MÄNNISKOR? :O En kille i klassen dansar plötsligt förbi mig och småsjunger, UTAN att se mig. Och mina kompisar sa faktisk: "What the..? Fy vad han är FAIL!" Och ajg blev skitsur, (eftersom jag älskar att vara spontan och udda och galen) och började och dansa. Det där såg inte jag direkt något fail med. Fail för mig är när något går snett, haha. Inte att en random person dansar förbi, lol. Isåfall skulle jag sagt att det var skumt istället. Och så skulle jag förmodligen skummat mig med och dansat ihop med honom
19 okt, 2011 17:36 |
|
expelliarmus
Elev |
Hade ett wtf-moment nyss när jag insåg hur jävla mycket saker jag har att göra i skolan. Jag blev seriöst chockad. Liksom, wtf am I doing with my life?
Här här ni allt som behövs göras; Mikrobiologi: Prov om DNA/RNA + stort grupparbete om bakteriologisk kemoterapi Biologi B: Projekt om fysiologi (rörelse/koordination/kontroll) Jag ska planera en egen lektion på 60 minuter och hålla i den. Har även ett prov om eukaryota celler. Kemi B: Prov & räkneuppgifter om kemiska reaktioners hastighet + kemisk jämvikt Engelska B: Sätta ihop en egen Shakespearepjäs, jag och min grupp har Hamlet Svenska B: Ska lämna in en essä + göra en filmtrailer till ett litteraturhistoriskt verk Matte C: Prov på typ logaritmer och exponentialfunktioner Japanska steg II: Glosor Idrott & Hälsa A: Planera och genomföra en egen lektion ... jag tror det var allt!
19 okt, 2011 22:25 |
|
Anapneo
Elev |
19 okt, 2011 22:45 |
|
lillamymin
Elev |
Min No, lärare kommer in för ett pass på 80min. Han delar ut kretskort till oss som vi får titta på. sedan säger han:
"När ni känner er hemmastadda med de här, så får ni gå, jag har ingen lust att ha er idag." WTF? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 19 okt, 2011 22:49 |
|
Elderwand
Elev |
19 okt, 2011 22:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Anapneo: expelliarmus är jag konstig om jag tyckte att allt det där lät roligt förutom matte och idrott? :' Det mesta är kul. Men jag mår åt helvete dåligt these days och detta är bra mycket mer än vad jag mäktar med. Allting är på samma gång. Vi har i princip inte gjort ett skit i skolan fram tills nu och då BOOOM så kommer allt på samma gång vilket innebär att man går in i väggen... Skrivet av Elderwand: JAPANSKA?? wtf jennglenn HAHA, ja! Japanska El-virus!
20 okt, 2011 00:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen