Hur ser du ut JUST NU?
Forum > Off Topic > Hur ser du ut JUST NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
Fläckiga mjukis, pyjamaströja, äckligt hår.
HEJ DUSCHEN
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 okt, 2011 14:11 |
|
Borttagen
|
Ser lite nasty ut, ett par svarta uppkavlade jeans och en urblekt röd tröja. Hår = fågelbo x)
2 okt, 2011 14:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 okt, 2011 06:58 |
|
Amandan
Elev |
19 okt, 2011 08:31 |
|
Borttagen
|
Har svarta alldeles för stora pyjamasbyxor
vit topp med en tecknad isbjörn med solglasögon och så står det Beach Life under Håret är nedsläppt och rufsigt Osminkad (inte för att jag brukar ha smink så ofta, har så mörka ögonfransar så att folket tror att jag har sminkat mig, haha) Ser väl allmänt trött ut 19 okt, 2011 08:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Trött...Har jeans med en turkos tjocktröja XD
19 okt, 2011 09:03 |
|
Fluffi
Elev |
Har Jeans , fin tröja som jag fick av minidjuret igår , brun kofta , nersläppt hår och min Gryffindor Halsduk
PERCYYYYYY 19 okt, 2011 09:50 |
|
cannedcorn
Elev |
Sitter och skrattar med min halsduk på huvudet och ser ut som en hippie.. Yeh, ni förstår nog nästan hur ful jag är just nu med den förklaringen
19 okt, 2011 09:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Eftersom ni fick en bild från mig imorse så måste ni även få en efter-bild. Har varit ombord på Ostindiefararen Götheborg och fått lirka uppe i stormasten och klättrat ut till änden på ett rå (pirrigt med tanke på blåsten och spöregnet - MEN FETT KUL!).. IIIIIH känner mig varm, go och utpumpad efter dagens äventyr som bjöd på adrenalinkickar var och varannan minut. ♥ ...(och om EXAKT ett år kan jag vara en av de som seglar med båten).
![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 okt, 2011 15:45 |
|
IamAK
Elev |
svarta mjukisbyxor, svart linne, svart kofta(är väldigt svart idag), uppsatt hår och sminkad.
19 okt, 2011 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen