Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 02:59 |
|
expelliarmus
Elev |
Ehm... Jadu, ingenting vettigt iallafall! Väntar oliiiiiiidligt på ett sms jag hoppas trillar ner i min inkorg.
Självdå?
12 aug, 2011 03:00 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på om jag ska slänga in ÄNNU ett inlägg på bloggen (börjar komma upp i bra uppdatering igen) och ska strax ta ut mina linser och sova, själva då?
12 aug, 2011 03:00 |
|
Knizzlare
Elev |
e: Från någon speciell? ^^
f: Najs! Jag lyssnar på musik, har typ inget att göra ![]()
12 aug, 2011 03:03 |
|
expelliarmus
Elev |
k - Absolut. Ställde en fråga till en speciell person om jag verkligen vill ha svar på, fast ändå inte och jag börjar bli nyfiken/skräckslagen och lite smått paranoid just nu.
12 aug, 2011 03:04 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 03:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: e: Från någon speciell? ^^ f: Najs! Jag lyssnar på musik, har typ inget att göra ah, läser du min blogg? E: hope it turns out to be a good answer! 12 aug, 2011 03:05 |
|
expelliarmus
Elev |
12 aug, 2011 03:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ JAG LÄSER DIN BLOGG!!!! Hoppas också på något bra/fint/positivt svar, really, I do... OMG, you dO?! AAh, embarressing (a) Det är säkert ett positivt svar, I really think so! 12 aug, 2011 03:08 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Hihihi, ja!
Jag börjar ana att det inte blir ett positivt svar... Borde ha fått svar då.... Om personen inte somnade väldigt mystiskt snabbt!
12 aug, 2011 03:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen