the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac väntade i 10 minuter till innan han bet Theosnabbt på benet men efter 2 snabba minuter var han klar.
11 nov, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
Som tur var för Isac så var Theodore en person som sov ganska djupt så Theodore hade inte vaknat av det där.
11 nov, 2015 18:33
|
|
Borttagen
|
Isac log då han hade tur inget spår syntes förutom två små bitmärken. Han vilade resten av natten.
11 nov, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade Theodore upp. Han hade lite smärta i benet men brydde sig inte riktigt om det.
11 nov, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
Isac hade småsomnat lite men vaknade snabbt. Han såg på klockan inte dags att gå upp ur sängen än tänkte han.
11 nov, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
Theodore gick upp för att göra sig i ordning.
11 nov, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
Isac gick tillslut upp ur sängen och började byta om till skoluniformen. Han såg på schemat efter första lektionen.
11 nov, 2015 18:41
|
|
Borttagen
|
Första lektionen de skulle ha idag var Mytologi. Den Lektionen var en av de få lektionerna som de skulle ha inomhus.
11 nov, 2015 18:43
|
|
Borttagen
|
Och vad var Mytologi nu igen tänkte Isaak fundersamt som inte haft den lektionen på ungefär 100 år.
11 nov, 2015 18:45
|
|
Borttagen
|
Theodore var nu klar.
"så vad har vi för någon lektion ?" frågade Theodore nyfiket.
11 nov, 2015 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.