Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Så....hur går det där hemma då?
Nej svara inte, jag ska inte snoka.
så, har du några favoritsysslor här på palatset då?
4 okt, 2015 18:52
|
|
Borttagen
|
kommer igen hundne ska ut)
Lola lyssnade på hans fråga
-Vänta va? du förvirrar du mig
sa hon lgunt nu och tänker
-hemma det stpr stull
sa hon och städar vidare
4 okt, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
(Lugnt, blir själv lite inaktiv om en stund, ska se film med mamma)
Yami log och sa lågt.
- Så har börjat koma lite senare till palatset nu för tiden?
4 okt, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
(bakc)
lola lyssnade
-jag har fått senare arbetstider, anpassar mig så jag slipper hantera maten hemma äckelmagad med rensa djur
sa hon lugnt
4 okt, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Jag förstår dig, hade inte heller velat göra sådant.
4 okt, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
Lola logtill
-jaså trodde ni män var lite modigare
sa hon retligt på skoj
4 okt, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa lungt.
- Det är inte det utan det är det äcklade delen jag inte skulle gilla
4 okt, 2015 19:32
|
|
Borttagen
|
Lola tänkte lite
-skrära upp den och dra ut allt i eller?
frågade hon lugnt och stäade lugnt, hon var noggran det sytnes på det hon städar. hon var en omtyckt städerska i sltotet
4 okt, 2015 19:33
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och han satte handen mot huvudet och kände sig spyfärdig och han sa.
-Ja verkligen
4 okt, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
Lola kollade p åhonom
-Du ser lite blek ut?
sa ohn
-e det sjukdom eller bakfylla för bakfyllan går lindra lite
sa hon
4 okt, 2015 20:03
|
Du får inte svara på den här tråden.