You never fight alone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> You never fight alone
|
Borttagen
|
" Om vi ändå kunde få tag på förstärkning " sa Ian och började tänka på vilka som skulle kunna hjälpa dom.
" Här är en " sa en kille som satt i ett träd hans ena hand blixtrade i svart. Ian såg upp på killen och studerade honom.
25 sep, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Ace såg misstänksamt mot killen.
" vem är ni?" frågade Ace
25 sep, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
" Mitt namn är Henry jag är blixttypernas ledarens son " sa Henry
" Så du vill säkert hjälpa oss ?" Frågade Ian
" Ja uppdrag av farsan " sa Henry och såg på dom.
25 sep, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
Ace suckade lite grann.
" det här funkar nog" sa Ace
25 sep, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
" Men tror inte att 3 är tillräckligt " sa Ian tveksamt.
" Vem har sagt att vi bara kommer vara 3 " sa Henry den 13 åriga killen visslade och från sina gömställen kom det fram blixttyper minst 7 stycken.
25 sep, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
"Föresten så borde du räkna lite Ian" sa Ace med en suck.
"Ja eller räknade du inte med mig förut?" frågade Julie med en suck.
25 sep, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
" Okej jag är trött och då fungerar inte matte hjärnan " sa Ian och suckade.
" Dåså min plan är att vi omringar hyser och tar oss in vilka vägar som hellst " sa Ian.
25 sep, 2015 22:05
|
|
Borttagen
|
"vad sägs som om jag går in först? Jag menar de vet inte om att jag jobbar med er nu" sa Julie & såg mot Ian.
25 sep, 2015 22:08
|
|
Borttagen
|
" Låter bra du går in först och sen kommer vi " sa Ian allvarligt.
25 sep, 2015 23:10
|
|
Borttagen
|
Julie tänkte lite grann.
"Ni skulle kunna kl ut er till agenter som jobbar där. På så vis kan ni också komma in" sa Julie lite osäkert.
26 sep, 2015 06:43
|
Du får inte svara på den här tråden.